www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دستگیری "جوانفکر"

مخفی شدن احمدی نژاد

 
 
 
 

 

بدنبال بازداشت رحیم مشائی معاون اول دولت احمدی نژاد، شب گذشته خبر دستگیری علی اکبر جوانفکر مشاور مطبوعاتی احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری وی نیز در فضای مجازی منتشر شد. بموجب این خبر، جوانفکر در روستای نمین از توابع استان اردبیل دستگیر شده و گویا با اسناد مهمی قصد خروج از کشور را داشته است.

همچنین شایع است که دستور بازداشت احمدی نژاد نیز صادر شده و برای اجرای این حکم به خانه وی مراجعه کرده اند اما در خانه نبوده است. محافظین وی نیز از محل اختفای وی خبر نداشته اند .

شاید حکومت که با استفاده از شلوغی تعطیلات نوروزی قصد جمع کرده سفره احمدی نژاد را دارد با قرینه سازی، بخواهد ماجرای احمدی نژاد و دستگیری او را با ماجرای بنی صد یکسان تبلیغ کرده و مدعی شود که در زمان امام هم این نوع حوادث اتفاق افتاد. اما یک تفاوت بزرگ در این زمینه وجود دارد و آن این است که از رهبر تا تمام امام جمعه ها و تمام فرماندهان سپاه از احمدی نژاد حمایت کردند. شخص رهبر او را زنده کننده شعارهای انقلاب معرفی کرد، بنی صدر دوران ریاست جمهوری اش به دو سال هم نرسید درحالیکه احمدی نژاد 8 سال سکان قوه مجریه در اختیارش بود. آقای خمینی هرگز درباره بنی صدر نگفت که نظرات اقتصادی او شبیه نظرات اقتصادی من است، آقای خمینی نزدیک به 8 سال نخست وزیر دوران جنگ و رئیس دو دوره مجلس را که مخالف کودتای انتخاباتی به نفع احمدی نژاد بودند حبس خانکی نکرد. بنی صدر 700 میلیارد دلار پول نفت را به باد نداد و طراح دستگیری ها و انحلال احزاب ( از جمله جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی) نبود.

گوش کنید خطبه نماز جمعه احمد جنتی را در ستایش از احمدی نژاد در برابر اصلاح طلبان:

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: