www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

واتیکانی بنام "بیت رهبری"

در خیابان پاستور تهران!
 
 
 
 

 

ماجرای حصر - بی آن که بخواهیم وارد بحث کودتای 88 شویم- می توانست خیلی زودتر از اینها، مثل سفره ای که پهن و جمع می شود، آن هم جمع شود. مثلا بعد از انتخابات 92 با اعلامیه مشترکی که قطعا موسوی و کروبی در حمایت از روحانی و نتیجه آن انتخابات منتشر می کردند حصر می توانست تمام شود. اما چنین نشد و رهبر جمهوری اسلامی نیز جسارت چنین تصمیمی را نداشت. نه او و نه مشاورانی که در بیت رهبری دور خود جمع کرده و اخیرا "حسین فدايي" را هم بعنوان رئیس بازرسی این بیت به آنها اضافه کرده است. حسین فدايي را که جانشین حجت الاسلام ناطق نوری شده باید در اخبار مجلس دوره گذشته جستجو کرد. در خبر راهپیمائی نمایندگان مجلس دور سالن مجلس با شعار "موسوی و کروبی اعدام باید گردند". این یک نمونه است برای آشنائی با آنچه در بیت رهبری می گذرد. بیتی که پشت پرده آن مثل پشت پرده مافیايي واتیکان شده است. جسارت و حتی منطق آقای خامنه ای برای خاتمه حصر نیز علاوه بر اختلافات بسیار ریشه دار حکومتی میان ایشان و میرحسین موسوی، باز می گردد به همین مناسبات مافیايي درون بیت رهبری و بندهايي که رهبر جمهوری اسلامی بر دست و پای خود بسته است. از آغاز پیروزی انقلاب تا امروز. مصباح یزدی یکباره به زعم ایشان "جانشین آیت الله مطهری" نشد، شیخ محمد یزدی که گروهبندی 99 نفره را در مجلس علیه موسوی و به سود علی خامنه ای رئیس جمهور درست کرده بود، یک شبه رئیس قوه قضائیه و رئیس مجلس خبرگان و رئیس حکومتی حوزه علمیه قم نشد و دهها نمونه دیگر، حتی در برگماری فرماندهان سپاه و امام جمعه ها. همه اینها مثل یک ریسمان به هم بافته شده اند و در مجموع خود بیت واتیکان مانند آقای خامنه ای را ساخته اند.

همین است که هر گاه درباره ماجرای حصر سخن پرت و پلائی گفته می شود، علاوه بر پوزخند، باید به این مناسبات پنهان در بیت رهبری فکر کرد. مثلا وقتی سردار نجات می گوید آقایان می روند "سرعین" و یا استخر و یا دبیر کنونی شورای عالی امنیت ملی "شمخانی" می گوید هرکس را که آقایان (موسوی و کروبی) اراده کنند می توانند ببینند!

(این خبر آخر را از قول شمخانی در شماره امروز پیک نت می توانید بخوانید. از ایشان باید پرسید چرا هرکسی اراده کند نمی تواند آنها را ببیند؟)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 آبان

 
 

اشتراک گذاری: