www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با فائزه هاشمی

وصیت نامه هاشمی

در گروه اعلام علت مرگ اوست
 
 
 
 

خانواده هاشمی رفسنجانی نجیبانه ترین سکوت را در باره استخر مرگ شدن هاشمی رفسنجانی تاکنون رعایت کرده اند. حتی کمیسیونی که برای رسیدگی به این مرگ بدستور و یا موافقت رهبر جمهوری اسلامی تشکیل شد نیز، اگر گزارشی مستند هم تهیه کرده تاکنون در هیچ کجا کوچکترین اشاره ای به این گزارش خود نکرده است. حوادثی که پس از استخر مرگ شدن هاشمی روی داد - ازجمله حصر خانگی محمد خاتمی- نشان داد که آن مرگ ناگهانی و بالا کشیدن جنازه هاشمی از کف استخر امنیتی کوشک بی ارتباط با حوادث بعدی نبوده است.

فعلا خانواده هاشمی ممنوع الخروج اند و محسن هاشمی که شاید مطلع ترین فرزند هاشمی از بسیاری حوادث و درد دل های هاشمی رفسنجانی باشد در راس شورای شهر تهران نشسته است. او با پیش بینی خطرات، مهر سکوت را نه تنها خود بر لب زد بلکه به دیگران نیز همین توصیه را کرد و تمام یادداشت های هاشمی رفسنجانی را هم یا دراختیار رهبر جمهوری اسلامی گذاشت و یا هر نوع انتشار آنها را بدون اجازه شخص علی خامنه ای ممنوع کرد. شاید جمله ای که دو روز پیش فائزه هاشمی در مصاحبه با روزنامه ایران گفت، صریح ترین اشاره ای باشد که تاکنون درباره استخر مرگ شدن هاشمی گفته شده است. او گفت" اگر علت فوت آیت الله روشن شود، شاید جای وصیت نامه نیز مشخص شود."

او اشاره به ناپدید شدن وصیت نامه هاشمی رفسنجانی می کند که در صندوق آهنین اسرار هاشمی رفسنجانی قرار داشته و کلید آن نیز همیشه پر کمر هاشمی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 آبان

 
 

اشتراک گذاری: