ایشان محل حادثه را معاینه کرده!

توضیحات خنده دار دادستان

درباره تیراندازی در کهریزک

 

مرور مطبوعات 21 مرداد

زن ستیزان مذهبی

از تاریکی شلیک می کنند

(پیک هفته ۱۰۹) 21 مرداد  1396 برابر با 12 اوت 2017 

 pyknet100@gmail.com


منتخب اخبار روز

ایران و جهان


پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (شنبه) گزارشی بود در باره نفوذ جاسوس ها تا بن دندان نهادهای وابسته به قدرت در جمهوری اسلامی که جمعا روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت 11 هزار و 730 خواننده داشت.


20-21 مرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


20-21 مرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


20-21 مرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


20-21 مرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


20-21 مرداد

منتخب اخبار ورزشی


20-21 مرداد

منتخب اخبار اقتصادی


رهبر"رطب" را می خورد

و برای مردم منع می کند!

رهبر جمهوری اسلامی در جریان مراسم تنفیذ روحانی (تائید رای 24 میلیونی مردم به روحانی) گفت: «توصیه ای که به رئیس‌جمهور محترم و همکاران‌شان دارم اینست که اتحاد ملت را مهم بشماریم؛ نباید التهاب آفرینی کرد. بگذاریم ملت با سلائق و نظرات مختلف، زندگی خوب و آرامی داشته باشند. از نظرات مخالف آشفته نشوید. بگذارید انتقاد کنند. به میان مردم بروید و از مردم بشنوید.»

سه ضرب المثل شیرین ایرانی در ارتباط با این توصیه داریم. یکی نقل کلامی است از حضرت محمد "رطب خورده منع رطب کی کند؟" یکی نیمه عامیانه " تو که لالائی بلدی، چرا خودت خوابت نمی برد؟" و سومی خیلی عامیانه "تو اگر بیل زنی، باغچه خودت را بیل بزن" که البته این سومی را نوع دیگری هم عوام می گویند. خلاصه این که باید به خود ایشان توصیه کرد از بارگاه ملکوتی پائین آمده، با لباسی مبدل و نا شناس کمی در محلات همین تهران بزرگ برود در میان مردم بگردد تا بشنود درباره خود او و اوضاع مملکت مردم چه می گویند و چه قضاوتی دارند. درباره اتحاد ملت هم مرور کند فاجعه انتخابات 88 و ماجرای حصر را. در باره دو دیگر، یعنی سلائق و نظرات مختلف نیز بفرماید دفاتر بندهای امنیتی زندانها را برایش بیآورند و آنها را ورق بزند و مرور کند سرکوب سلائق و نظرات را و درباره آرامش مردم نیز هم خود و هم حواریون ایشان حداقل، نتیجه همین انتخابات اخیر ریاست جمهوری را بپذیرند و دست از دخالت در کار دولت و کارشکنی علیه دولت بردارند.


پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (شنبه) گزارشی بود در باره نفوذ جاسوس ها تا بن دندان نهادهای وابسته به قدرت در جمهوری اسلامی که جمعا روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت 11 هزار و 730 خواننده داشت. رضا گلپور و محمد حسین رستمی،افسران جنگ نرم، به جرم جاسوسی برای موساد در زندان هستند رستمی: مدیر سایت عماریون بولتن نویس گلپور: نویسنده ومحقق روزنامه کیهان، و سایتهای ارزشی


رها از قفس حجاب

جست و خیز و گردش زنان

در پارک های زنانه ایران


اعتراض مالباختگان "پدیده" در مشهد

ای رهبر آزاده- دزدی چرا آزاده!


قلم پای اینها را باید شکست

یا زبان امام جمعه چاپلوس را باید برید؟

طی روزهائی که شیخ مهدی کروبی رئیس دو دوره مجلس، از نزدیک ترین یاران آیت الله خمینی که سالها رئیس بنیاد شهید نیز بود و همچنان در حصر است و در بیمارستان قلب، بسیاری از فعالان سیاسی، دولتمردان دوران آیت الله خمینی و نخست وزیری موسوی بی اعتناء به عواقب امنیتی به عیادت او رفتند. آنها نتوانستند وارد اتاق کروبی در بیمارستان شوند. یعنی مقامات امنیتی اجازه ندادند اما در همان بیمارستان با خانواده کروبی دیدار کردند ومراتب ارادت خود به کروبی را ابراز داشتند. کروبی نیز توسط همسر خود از همه کسانی که از او یاد کرده اند و قبول زحمت کرده و به بیمارستان مراجعه کرده اند تشکر کرده است. در این میان امام جمعه کرج که معلوم نیست سر پیاز است و یا ته پیاز و اصل و ریشه اش به کجا وصل، فرموده "کسانی که به عیادت کروبی رفتند باید مجازات شوندو اگر پای فتنه‌ گران به البرز باز شود قلمشان خرد می‌ شود. " آب اگر سربالا نمی رفت، امثال او می توانستند امام جمعه شوند و از این حرف های گنده تر از دهانشان بزنند؟ در همان کرج اگر رای گیری شود، هزار نفر به او رای میدهند؟ این شکر خوری ها برای تقرب به قدرت است و این را همه میدانند. در عکس بالا آن که چون فانوس خم شده مهندس بهزاد نبوی است که از قدیمی ترین و پایدار ترین زندانیان مذهبی دوران شاه است که بعد از انقلاب در کنار مرحوم رجائی و سپس میرحسین موسوی قرار گرفت و خدمات بزرگی در بخش دفاع از تولید داخلی و احیای صنایع کشور و توزیع مواد غذانی در دوران جنگ کشید. محسن میردامادی دبیرکل جبهه مشارکت و استاندار سابق خوزستان و از رهبران دانشجویان خط امام و دکتر محمد رضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم و دبیرکل اسبق جبهه مشارکت نیز در عکس دیده می شوند. اینها را امام جمعه بی ریشه کرج می خواهد قلم پایشان را بشکند و زندانی کند!


منتخب اخبار روزهای گذشته


یکماه پس از سفر غیر علنی به مشهد

مقام معظم رهبری در مشهد

گفتند: والیبال خیلی خوب است!

 

پوست خربزه کره شمالی را

زیر پای "ترامپ" انداخته اند

راشیا تودی( روسیه امروز) ترجمه رضا نافعی

 

سخنرانی و پرسش و پاسخ وزیر خارجه روسیه

کشورها برای امنیت خود

به سلاح اتمی پناه می برند


گفتگو با فائزه هاشمی

ابهامات در باره

مرگ هاشمی همچنان وجود دارد


بعد از مداحان، عماریونی ها

نفوذی ها و جاسوس ها

زیر پر و بال امن حکومتی


اوضاع ترکیه روز به روز بغرنج تر می شود

اردوغان با انتخابات زود هنگام

ترکیه را از بحران در می آورد؟


 سرمقاله 610

دولت روحانی ائتلافی شد

نهادهای‌رهبری‌ائتلافی‌میشوند؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 12 هزار 300 گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com