www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

30  مرداد ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با هر علامت "ایست"ی توقف نکنید

حکومت شبانه زورگیرها

در لباس مامور در اتوبان ها

 
 
 
 

 

سه زورگیر که در پوشش ماموران انتظامی و راهواری از نیمه شب تا صبح در بزرگ راه ها مردم را سرکیسه می کردند و حتی اموال آنها را به سرقت می بردند بالاخره به همت یکی از کسانی که قربانی شده و اموالش توسط آنها به سرقت رفته بود دستگیر شدند.

آن که توانسته این سه تن را به دام انداخته و پلیس را خبر کند گفته است: آنها چراغ هشدار  LED داشتند و در محدودهی اتوبان نیایش به من دستور ایست داند. در حاشیهی اتوبان توقف کردم و یکی از سرنشینان ۲۰۶ ابتدا از من درخواست مدارک شناسایی کرد و زمانی که مدارک را به وی دادم، از من خواست تا از ماشین پیاده شوم و به محض پیاده شدن از ماشین بود که ناگهان هر سه سرنشین خودرو ۲۰۶ به سمت من حملهور شدند. ابتدا به صورتم افشانه زدند و طی نزاع و درگیری، با سلاح سـرد مرا از ناحیه‌ی سینه و دست مجروح کردند و سرانجام با سرقت گوشی تلفن همراه، وجه نقد، دستبند طلا و ساعت به سرعت از محل متواری شدند. امشب زمانی که با دوستانم در حال مراجعت به منزل بودیم، به صورت اتفاقی هر سه  سرنشین پژو را این بار سوار بر یک سواری سمند شناسایی کردم،.آنها را تعقیب کردیم تا در ابتدای ورودی اتوبان نیایش مانع از ورود آنها به داخل اتوبان شدم و پلیس را خبر کردم.
پلیس گفته که پس از دستگیری این سه تن در اتومبیل آنها گاز اشکآور، دو دستگاه بی‏سیم، اسلحه کمری، چراغ هشدار  LED ویژه خودرو و چند قبضه سلاح سرد پیدا شده است.
متهمان «حسین» ۲۲ ساله، «امیر» ۳۳ ساله و «جعفر» ۳۵ ساله نام دارند و در محدوده اتوبان و بزرگراه‏های غرب تهران بویژه در اتوبان همت، حکیم و یادگار امام سرقت‏های خود را در محدوده زمانی ۲۴ تا ۴ بامداد انجام میدادند و عکس های آنها اکنون انتشار یافته تا کسانی که قربانی زورگیری و سرقت آنها شده اند به پلیس مراجعه کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: