ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

یکی از پدیده های انتخاباتی

صابونی که علم الهدا

زیر پای ابراهیم رئیسی گذاشته

 
 
 
 

از جمله اخبار نوروز و سیاسی امسال، شایعات و حدسیاتی بود که بصورت خبر، درباره جمع آوری امضاء برای ابراهیم رئیسی تولیت آستانقدس رضوی جهت رقابت با روحانی در انتخابات 96 منتشر شد.

خبر- شایعه ای که اگر واقعیت هم داشته باشد، دو دلیل و نتیجه از آن حاصل می شود:

1- علم الهدا برای نشستن بر سر سفره آستانقدس رضوی خواب های طلائی دیده و با تلاش برای رئیس جمهور کردن ابراهیم رئیسی می خواهد او را از سر راه بردارد. دو گدا در گلیمی بخوابند و دو پادشاه در اقلیمی نگنجند!

2- به فرض نامزد شدن ابراهیم رئیسی تحت حمایت سرداران سپاه و آیت الله مصباح یزدی و محمد یزدی رئیس حکومتی حوزه علمیه قم و همه امام جمعه ها او بیش از اکنون برای مردم شناخته خواهد شد زیرا ماجرا قتل عام زندانیان سیاسی 67 در سطحی به وسعت ایران فاش شده و دهان به دهان می شود و او با شکست در این انتخابات آستانقدس را هم از دست میدهد. به فرض که نامزد انتخابات شود و با انواع توطئه ها و حیله ها از صندوق های رای هم در بیآید، چون نمی تواند مانند رهبر از مصاحبه های خبری داخلی و خارجی بگریزد، با انواع سئوالات درباره همین قتل عام و نقش او در آن روبرو می شود. بویژه خبرنگاران خارجی که محدودیت های خبرنگاران داخلی را ندارند و رئیس جمهور هم ناچار به سفرهای خارجی است!

به مجموعه این دلائل، می توان درباره این شایعه، اگر حتی بخشی از آن واقعیت هم باشد به این نتیجه رسید که زیر پای ابراهیم رئیسی قبل از آن که زیر پایش در آستانقدس سفت شود می خواهند صابون بگذارند! چه رسد به آن که خواب ردای رهبر جانشین را هم دیده باشد!!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: