ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ترامپ می خواهد

با دست پرُ، پوتین را ببیند

 
 
 
 

وزیر خارجه امریکا که به مسکو سفر کرده و با وزیر خارجه این کشور ملاقات و گفتگوئی غیر علنی داشته، پس از شرکت در اجلاس وزرای خارجه 7 کشور بزرگ سرمایه داری جهان به واشنگتن بازگشت.

هنوز معلوم نیست که او در جریان سفر به مسکو توانست با رئیس جمهوری آن کشور "پوتین" هم ملاقات کند یا خیر اما کنفرانس مشترک خبری دو وزیر خارجه امریکا و روسیه در فضائی سرد برگزار شد و چند برابر وزیر خارجه امریکا، وزیر خارجه روسیه با خبرنگاران صحبت کرد.

تنها سه روز پس از بازگشت وزیر خارجه امریکا از مسکو و محل کنفرانس 7 کشور در ایتالیا به واشنگتن، ترامپ رئیس جمهوری امریکا که وزیر خارجه اش او را درجریان ملاقات ها و گفتگوهایش در مسکو و ایتالیا قرار داده بود در تویتر خود نوشت:

«مناسبات آمریکا و روسیه خوب خواهد شد، البته در زمانی مناسب. بهبود مناسبات در فضائی منطقی برای حاکم ساختن صلحی پایدار انجام خواهد شد.»

ظاهرا برای فراهم ساختن آن فضای مناسبی که ترامپ در جستجوی آنست، حمله موشکی به سوریه و نمایش قدرت این موشک و پرتاب عظیم ترین بمب غیر اتمی در افغانستان برای نمایش قدرت تخریبی این بمب انجام شد و شاید در ادامه آن باید در انتظار نمایشی دیگر در نقاط دیگری از جهان که می تواند خلیج فارس و آب های کره شمالی باشد، با سلاح های مخرب دیگری بود. ترامپ می خواهد با دست پر پشت میز مذاکره با پوتین بنشیند؟ سئوالی مهم که پاسخی مهم تر را لازم دارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: