ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 فروردین ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

می خواهند با امام رضا

همان کنند که با امام زمان کردند!

جواد اکبرین

 
 
 
 

 سرانجام ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری تمام شد. در  میان ثبت نام کنندگان ۶ نامزد، عضو کابینه‌ احمدی‌نژاد بودند: بقایی و زریبافان (دو معاونش) خلیلیان (وزیر کشاورزی) حاجی بابایی (وزیر آموزش و پرورش) زاهدی (وزیر علوم) و کلهُر (مشاور رسانه‌ای‌ رئیس جمهور). خود احمدی‌نژاد هم که ثبت‌نام کرد.

در کنار این ۷ نامزد، ابراهیم رئیسی هم آمد و چهره‌ی شاخصی که هنگام ثبت‌نام، همراهی‌اش کرد مسعود میرکاظمی بود که او نیز هم وزیر بازرگانیِ احمدی‌نژاد بود و هم وزیر نفت او.

خودِ ابراهیم رئیسی هم در تمامِ ۸ سال دولت احمدی‌نژاد، معاون اول قوه قضائیه بود. این ۸ نامزد، همه با شعار اقتصاد و اشتغال و مبارزه با فساد آمدند.

حالا یک سوال:

شما که هر کدام به تنهایی قرار است کشور را نجات دهید؛ چرا وقتی دسته‌ جمعی‌تان در یک کابینه و یک دوره، مدیریت کشور را بر عهده داشتید نه تنها چیزی را درست نکردید بلکه تمام دستاورد دولت‌های قبل را هم به باد دادید؟

ابراهیم رئیسی اگر مبارزه با فساد بلد است چرا طی ۸ سال که در بالاترین مقام قضاییِ کشور قرار داشت کلمه‌ای درباره آن‌همه اختلاس و فساد نگفت و کلید زندانش فقط برای معترضان و منتقدان و روزنامه‌نگاران چرخید؟

جالب‌ تر اینکه حالا هیچ‌ کس هم مسئولیت آن دوره را بر عهده نمی‌گیرد! از وقتی هم برخلاف قولی که به رهبری داده نامزد شده رسانه‌های اصولگرا او را دروغگو می‌خوانند و حتی سردبیر رجانیوز (ارگان جبهه پایداری) احتمال «نقش سازمان جاسوسی انگلیس در آمدن احمدی‌نژاد» را مطرح کرده!

تازه از قول عارفی نقل کردند که از همان اول باطن او را می‌شناخت... و نه انگار که او را حاصل دعای امام زمان معرفی می‌کردند...

راستی! شما که در کشف نامزد امام‌زمان این‌همه خطای بصیرت داشتید از کجا معلوم همین بلا را بر سر امام‌رضا هم نیاورید؟ احتیاط شرط عقل است؛ نیست؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: