براساس شنیده ها و برخی برگماری ها

تلگرام و توئیتر

از قفس فیلترینگ رها می شوند!

 

مصاحبه جانشین رئیس پلیس پایتخت

مردم خودشان مواظب

دزدی،قاپ‌زنی و اموالشان باشند

(پیک هفته ۱۰۹) 23  مهر  1397 برابر با 15 اکتبر 2018 

 pyknet100@gmail.com


پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته، انتشار شایعاتی بود که درباره کنار رفتن احمد جنتی از دبیری شورای نگهبان منتشر شد. این مطلب روی فیسبوک وک انال تلگرام پیک نت جمعا 14 هزار و 300 خواننده داشت و روی 10 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد.


22-21 مهر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


22-21 مهر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


22-21 مهر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


22-21 مهر

منتخب اخبار
شهرستان ها


22-21 مهر

منتخب اخبار ورزشی


22-21 مهر

منتخب اخبار اقتصادی


عنوان اول پیک نت 23 مهر

سخنگوی قوه قضائیه

دروغ‌میگوید ودروغگو امُالفساد است

یکی از دروغگوترین مقامات قضائی جمهوری اسلامی که گفته می شود گرفتار نوعی بیماری خشونت نیز هست، حجت الاسلام محسنی اژه ای است که از تونل دادگاه ویژه روحانیت، دادگاه مطبوعات، نمایندگی وزارت اطلاعات در زندان اوین، نماینده قوه قضائیه در هیات رسیدگی به فعالیت مطبوعات (که در آن قندان به سوی عیسی سحرخیز پرتاب کرد و سپس حمله کرده و بازوی او را گاز گرفت) و بالاخره سخنگوئی قوه قضائیه و پس از رسیدن سید ابراهیم رئیسی یکی از سه حاکم شرع قتل عام زندانیان سیاسی در سال 67 به تولیت آستانقدس رضوی جانشین او شد و شد معاون اول قوه قضائیه و همچنان سخنگوی این قوه هم باقی ماند. او که دستش در قتل های زنجیره ای هم آلوده است یک دوره کوتاه در کابینه احمدی نژاد وزیر اطلاعات هم شد و آبش با احمدی نژاد در یک جوی نرفت و احمدی نژاد پا در یک کفش کرد که باید از کابینه او بیرون برود که رفت.

با این اطلاعاتی که در بالا نوشتیم قطعی است که او آدمی که از خیلی چیزها با اطلاع است اما یک خصلت بنیادین هم دارد و آن دروغگوئی و گریز های امنیتی است. برای مثلا روز گذشته در جریان کنفرانس خبری اش از او درباره شکایت های خاتمی از قدوسی نماینده مجلس و از نوچه های رئیسی و علم الهدا در مجلس سئوال شد و از افراد نظامی که باتهام دست داشتن درحادثه تروریستی اهواز بازداشت شده اند. پاسخ هایش را با مرور معرفی او در بالا بخوانید:

«سخنگوی قوه قضاییه گفت: در رابطه با حادثه تروریستی اهواز ۱۱ نظامی احضار شدند و ‌یک نفر بازداشت شده‌ است که همه آنها نظامی بودند و پرونده به تهران آمده است. در سازمان قضایی نیروهای مسلح از آنها تحقیق شده که هنوز چیزی قطعی نشده تا اعلام شود. (تائید یادداشت سردبیری پیک نت در باره حادثه تروریستی اهواز که در آن با صراحت نوشته شد سرنخ حادثه در سپاه ونهادهای رقیب امنیتی در جمهوری اسلامی است. همین موضع در باره موشک پرانی به شرق فرات در سوریه هم تکرار شد و نوشته شد که حادثه اهواز را بهانه این موشک پرانی و سوژه سازی برای اسرائیل و امریکا کردند.)

در رابطه با شکایت های محمد خاتمی (از سردار نقدی، قدوسی و حسین شریعتمداری بدلیل تهمت زدن به وی) هم باید بگویم ایشان از ۴ نفر شکایت کرده بود که طبق روال در حال پیگیری است. (اسم هیچکدام را نمی گوید!)

یکی دیگر از خبرنگاران بازهم سوالی درباره خاتمی مطرح کرد و گفت: از سال ۹۵ تا حالا پرونده سردار نقدی چقدر فراز و فرود داشته است؟ وکلای خاتمی گفته‌اند که پرونده شکایت از شریعتمداری مطالبه شده است.

اژه‌ای: پرونده در دادسرا دو حالت دارد، اگر پرونده راکد شود خلاف قانون است، اگر پرونده‌ای تشکیل شود و مراحل آن پیش رود، ممکن است زمان ببرد. پرونده‌های اشخاص پررنگ می‌شوند اما پرونده‌های دیگری هم اینچنین است، اگر این پرونده راکد بود به بنده خبر دهید تا پیگیری کنم.»

اژه ای فکر کرده درباره جعبه مداد رنگی حرف می زند. کدام شکایت و پرونده ای می تواند از سال 95 تاکنون راکد بماند؟ آن هم شکایت رئیس جمهور اسبق مملکت از چهار آدم مشهور و مشخص! اینگونه ماستمالی کردن سئوالات و دروغگوئی فساد نیست؟ خبرنگاران باید به ایشان اطلاع بدهند که شکایت های خاتمی بقول خود اژه ای "راکد" مانده تا ایشان که از جزئیات شکایت هم اطلاع دارد پیگیری کند؟


روحانی در دانشگاه تهران

سکوت درباره مهم ترین

لایحه دولت، از شهریور تا اکنون


مرور مطبوعات 22 مهر

گفتگو با غرب فایده ندارد

اما واردات از غرب سود دارد!


منتخب اخبار روزهای گذشته


این جلسه 2 ساعت و نیم طول کشید

جلسه سران قوا و رهبر

برای مرحله دوم تحریم ها


عنوان اول پیک نت 21 مهر

"فقر" ایستگاه آخر

بحران حاکم بر ایران است!


ابوترابی فرد جانشین او می شود؟

بالاخره وقت وداع با

احمد جنتی در شورای نگهبان رسید


ادعای اسپوتنیک فارسی

مراحل بازجوئی و قتل

"خاشقچی" با "اپل واچ" ضبط شده!


سرمقاله راه توده 664

 امکان جلوگیری ازفروپاشی ایران هست؟


عنوان اول پیک نت 21 مهر

پول فروش مواد مخدر
اینگونه‌ درایران شسته‌ میشود

 


سفر وزیر خارجه ترکیه به عراق

ترکیه فصل تازه ای را

با دولت جدید عراق باز می کند


ببینید!

غول هائی در کنار

غول بزرگ سپاه پاسداران

یک گزارش تصویری منتشر شده درباره 7 سرمایه دار بزرگ در جمهوری اسلامی. اطلاعات ارائه شده در این گزارش نمی تواند دروغ باشد، اما پشت انگیزه انتشار آن هدفی نهفته است که نمی توان آن را نادیده گرفت و آن این که : این گزارش میخواهد نقش شرکت های وابسته به سپاه را بعنوان "خصولتی" ها پنهان کند و همه اتهامی را که متوجه این شرکت ها و در اصل، علیه سپاه در زمینه فعالیت های تجاری و اقتصادی هست به سمت این سرمایه داران بازگرداند. در عین حال که دراین گزارش هیچ اشاره ای به وابستگی های آنها به نهادهای قدرت در جمهوری اسلامی هم نمی شود!


معمای "خاشقچی"

مردی که فقط روزنامه نگار نبود!

1- جمال خاشقچی به همراه همسر و دو عروس و پسرها ونوه هایش
2- این عکس جمال است که 4 آوریل تویت کرده از ترکیه و زنی که می گوید نامزدش بوده در این عکس حضور دارد. نکته اینجاست که خدیجه در مصاحبه ای به واشنگتن پست گفته که اولین بار جمال را در ماه می در یک کنفرانس ملاقات کرده در حالیکه این عکس یک ماه جلوتر گرفته شده!


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

از 19 هزار گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران