صادرات و نه تولید

نامه 24 امضائی به روحانی

با پیشنهادصدورفرمان‌به‌سفارتخانه‌ها

 

چک بی محل نماینده مجلس

به هر کس ترامپ را بکشد

3 میلیون دلارجایزه میدهیم!

(پیک هفته ۱۰۹)  2 بهمن ماه 1398 -  22 ژانویه 2020

 pyknet100@gmail.com


28-30 دی

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


28-30 دی

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


28-30 دی

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


28-30 دی

منتخب اخبار
شهرستان ها


28-30 دی

منتخب اخبار ورزشی


28-30 دی

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 2 بهمن

بوی گنَد تهران هم

از امور امنیتی‌وحکومتی‌است؟

شاید، یک روزی، یک دوره کامل از سخنان و ادعاها و لاف و گزاف ها و دروغ های عجیب مقامات جمهوری اسلامی به همراه لغات و اصطلاحاتی که به کار برده اند انتشار یابد که اگر این کار تحقیقی انجام گرفته و یا بگیرد، یکی از مستندترین کتاب ها برای تدوین تاریخ جمهوری اسلامی است. این کار بسیار سخت است، به آن دلیل که نمونه بسیار زیاد است و هر روز هم به این نمونه های اضافه می شود. برای نمونه، سه روز پیش سخنگوی قوه قضائیه گفت که انشاء الله پس از شکست ترامپ در انتخابات او را می آوریم تهران و محاکمه می کنیم! معلوم نیست که اگر قوه قضائیه تحت ریاست سید ابراهیم رئیسی دارای چنین توان و قدرتی شده، چرا همت نمی کند و از میان دهها نمونه کسانی که پول غارت و از ایران فرار کرده اند، حداقل همین خاوری که خیلی هم خودی بوده و با 3 میلیارد دلار فرار کرده به کانادا به ایران بر نمی گرداند و محاکمه نمی کند؟ بگذریم که بالای 10 سال است که در "گِل" محاکمه بابک زنجانی پایشان گیر کرده!
نمونه دیگر: تهران را بوی گند برداشته است. هیچ مقامی بصورت قطعی نمی گوید این بوی گند از کجاست؟ منشاء آن چیست؟ روز گذشته معاون امور عمرانی استان تهران مدعی کشف مراکز بوی گند تهران شد و گفت: مجتمع پردازش پسماند آراد کوه، مجموعه دام گستر و فاضلاب شهری در جنوب تهران منبع بوی نامطبوع تهران هستند.
به فاصله 24 ساعت رسانه های داخلی نوشتند که آنچه آن معاون گفته قطعی نیست و چهار گزینه دیگر مطرح است که یکی از آنها که بیش از همه جدی و اصلی است: «تنش در لایه‌های زیر زمین ناشی از فعالیت گسل‌های تهران» .
بدین ترتیب، مسئله را از روی زمین بردند زیر زمین و شک نداشته باشید که چند روز دیگر دوباره می آورند روی زمین. واقعا مردمی که این بوی گنَد آزارشان میدهد حق ندارند بپرسند: شما که از اتاق خواب فعالان سیاسی و محیط زیستی و دانشجوئی و هر جلسه و گفتگوی دو نفره ای خبر دارید و در چهار گوشه تهران چاله و غار و تونل حفر کرده اید نمیدانید و نمی توانید بدانید منشاء این بوی گند کجاست و چیست؟ و یا میدانید اما مهر سکوت بر لب زده اید و بوی گند هم از اسرار حکومتی است و اگر منشاء آن گفته شود باعث تشویق اذهان عمومی می شود؟


هاشمی استخر مرگ شد

تا این "سرمایه" به مجلس خبرگان باز گردد!


تظاهرات خونین خیابانی در بصره و بغداد

سرنوشت عراق در خیابانها رقم می خورد؟

بغداد و بصره، روز گذشته صحنه تظاهراتی شد که رسما اعلام شده حداقل 3 کشته و چند ده مجروح بر جای گذاشته است. این  تظاهرات که جوانان میداندار آن  هستند، نشان  داد که عراق به این آسانی و به این زودی ها آرام نخواهد شد و مجلس این کشور نیز به این آسانی نخواهد توانست نخست وزیر تعیین کند و گمانه زنی ها برای پیدا کردن نخست وزیری که بتواند دولت تشکیل بدهد زیر فشار جنبش اعتراضی در خیابانها راه به جائی نمی برد. احزاب نیز بتدریج به حاشیه رانده شده اند. تاخیر در رفرمی که خیلی زودتر از اینها و پیش از به خیابان آمدن مردم باید آغاز می شد، حالا نتایج خود را نشان میدهد. مقتدا صدر که تا حالا خود را پیشتاز می دانست با نوسان هائی که از خود باقی گذاشته ظاهرا به جمع حاشیه نشینان سیاست می پیوندد، مگر بتواند بلندگوی صریح خواسته های مردمی شود که در خیابانها کشته میدهند اما خانه نشین نمی شوند. ایت الله سیستانی هم برای حفظ احترام  خود زیاد وارد معرکه نمی شود، بویژه که فعلا با سن و سالی بالا، بدلیل شکستگی پا در بیمارستان هم بستری شده است. دراین میان چند موشک هم به منطقه سبز بغداد و نزدیک سفارت امریکا شلیک شده که اعلام  نشده کار چه گروهی بوده است. اقدامی که بهانه ای دیگر برای بقای نیروی نظامی امریکا در عراق می تواند بشود. این دو فیلم مربوط به تظاهرات بغداد و بصره است.


امام زاده و منبر و محراب کم بود

شیخ احمد سلطانی

 رئیس بیلیارد و بولینگ خراسان شد


رقابت راستگرایان مخالف آزادی، برای تقسیم کرسی های مجلس آینده

پس از افشای گرین کارت آقا تهرانی

نوبت گرفتن گریبان قالیباف شد!

دو گروه و دسته راستگرایان متحجر و پر هیاهو که هیچ سنخیتی با انقلاب بهمن 57 و شعارها و خواسته های آن ندارند اما  خود را مجسمه انقلاب 57 جا زده اند، برای تقسیم کرسی های مجلس آینده از حالا و قبل از انتخابات افشاگری علیه یکدیگر را شروع کرده اند. به محض آنکه مصاحبه مرتضی آقا تهرانی با تائید داشتن "گرین کارت" امریکا رو شد، گروه پایداری که آقا تهرانی دبیرکل آنست و مصباح یزدی پدر خوانده آن، علیه قالیباف وارد میدان شدند و خواهان رسیدگی به کارنامه 12 سال شهرداری او در تهران شدند. این مصاحبه همین رقابت را بازتاب می دهد و طبیعی است که واقعیاتی هم گفته می شود و برای آن که یکوقت تبلیغ برای خاتمی نشود، نیشی هم به او می زنند.

مصاحبه شونده که امیرخراسانی نام دارد می گوید: چرا مدیرانی که 12 سال شهر دستشان بوده دوباره کاندیدای مجلس می‌شوند؟ چرا دادستانی اعلام جرم نمیکند؟ استعمارگران داخلی همین مدیران و سیاستمداران نولیبرال هستند؛ آنها مدام در حال ترور حقوق اجتماعی مردم هستند.


منتخب اخبار روزهای گذشته


آیت‌الله محقق داماد رئیس سابق بازرسی کل کشور

سازمان هواپیمائی کشوری

اختیار پروازها را برعهده بگیرد


کشف کانون بوی نامطبوع، خاتمه این بو نیست
2 مجتمع و فاضلاب جنوب تهران
بوی بد در پایتخت پخش می‌کنند


عنوان اول پیک نت اول بهمن

وعده ای که رهبر داده بود
اما در نماز جمعه عمل نکرد!


نظر داهیانه رئیس کمیسیون امنیت مجلس

موشکش "ریز" بود

خلبان هواپیما اصابتش را نفهمید


مصاحبه با علی مطهری

چاپلوسان و جان نثاران

هویتی برای مجلس باقی نگذاشته اند


عنوان اول پیک نت 30 دیماه

حل بحران های ایران
درگرو نمایش‌موشکی‌اتمی است؟


رهبران جبهه پایداری چه کسانی اند؟

آقا تهرانی با گرین کارت  امریکا

جبهه پایداری را درست کرد!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

اظهار نظر موشکی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس "ذوالنور" با 8 هزار و 200 خواننده پر مخاطب ترین مطلب روی تلگرام پیک نت روز گذشته (سه شنبه) بود. متاسفانه فیسبوک به بهانه عدم مراعات قوانین آن فیسبوک پیک نت را از روز گذشته به مدت سه روز مسدود کرده است و به همین دلیل روز گذشته این فیسبوک نتوانست به روز شود و به همین دلیل آمار ی نداریم که اعلام کنیم. ما از فیسبوک خواسته ایم دلیل این مسدود سازی را به اطلاع ما برساند اما پاسخ نداده است در حالیکه ابتدا به ما اطلاع داده که به دلیل عدم مراعات قوانین فیسبوک ما را سه روز مسدود می کند. نمیدانیم کدام مقررات و کدام مطلب را منتشر کرده ایم که خلاف آن مقررات بوده است. بهرحال اگر مشکل دیگری پیش نیآید فیسبوک پیک نت روز پنجشنبه به روز می شود. لطفا این مشکل را اگر امکان آن را دارید به اطلاع دوستان خود برسانید.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران