سرمقاله 726

انتخابات مجلس قربانی

توهم"حاکمیت یکدست" رهبر!

 

3 گزینه امریکا

برای جابجائی نظامی درعراق!

"فروزنده فرزاد"

(پیک هفته ۱۰۹)  17 بهمن ماه 1398 - 6 فوریه 2020

 pyknet100@gmail.com


15-16 بهمن

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


15-16 بهمن

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


15-16 بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


15-16 بهمن

منتخب اخبار
شهرستان ها


15-16 بهمن

منتخب اخبار ورزشی


15-16 بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 17 بهمن

تکرار کودتای 88

این بار، پیش از انتخابات!

سخنان روز گذشته علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی کاملا آشکار ساخت، در آن دیگی که شورای نگهبان برای انتخابات بار گذاشته، قرار است آشی  پخته شود که رهبر برای علاج بحران همه سویه ای که نظام و کشور را در بر گرفته سفارش آن را داده است. همه ایرانی ها با معنای "آش ابودردا" آشنا هستند!

این سخنرانی همچنین نشان داد که نامه ها و اعتراض ها و استدلال های رد صلاحیت شدگان راه به جائی نمی برد، حتی سخنان تند و هشدار دهنده روحانی در دیدار با استانداران و فرمانداران. در انتخابات 88 او که هرگز در جمهوری اسلامی آبش با میرحسین موسوی در یک جوی نرفته بود، زیر بار نتیجه انتخابات نرفت و علیه رای مردم و علیه میرحسین موسوی دست به کودتا زد. این بار و با تجربه رسوائی آن کودتا، پیشقدم شده و قبل از انتخابات و رای گیری کودتای تازه ای را تا اینجای کار علیه انتخابات مجلس آینده رهبری کرده و خیال عقب نشینی هم ندارد. او معتقد است که شاه اگر در سال انقلاب نگفته بود "مردم! صدای انقلاب شما را شنیدم" و اگر درهمان ابتدای کار و قبل از راه افتادن سیل جمعیت در خیابان ها دست به سرکوب وسیع و خونین زده بود سقوط نمی کرد. به همین دلیل حاضر نیست صدای مردم را بشنود. نه تنها نمی خواهد صدای اعتراض و خشم مردم را بشنود، بلکه تحمل تک صداهای منتقد در مجلس را هم دیگر ندارد و در گام بعدی یک دولت غربال شده و تابع مطلق را بر سر کار خواهد آورد. شاید هم نخست وزیری از درون مجلسی که دیگ آن را شورای نگهبان بار گذاشته است. او پس از این دو گام زمینه انتقال رهبری را فراهم خواهد کرد که شواهد نشان میدهد این انتقال "ولایت" موروثی است و به مجتبی خامنه ای می رسد. وقتی 8 ماه پیش در دیدار با گروهی که بنام جوانان انقلابی و عدالتخواه به نزدش برده شده بودند گفت که دولت آینده را شما جوان ها باید تشکیل بدهید، اشاره اش به همین انتخابات مجلس و دولت آینده ای بود که از دل آن باید رهبر جوان (مجتبی) هم در آید! این جوان سازی که ظاهرا با انتخابات مجلس آغاز شده و بدون تردید تنش های بزرگی را در جامعه و حتی در خود مجلسی که تدارک را دیده اند به همراه خواهد آورد، همان اندیشه های ویرانگر "مائو" رهبر انقلاب چین است که تحت عنوان "انقلاب فرهنگی" مرگ و آوارگی میلیون ها چینی و تصفیه های خونین حزبی، خانه نشینی و زندان و... را به همراه آورد و اگر نبود دوراندیشی شماری از رهبران هوشمند انقلاب چین، مانند "دنگ شیائو پینگ" که معمار چین امروز شد، نه تنها انقلاب چین، بلکه کشور چین تکه پاره شده و دهها میلیون قربانی از کشوری چند پارچه باقی مانده و امروز امریکا و ژاپن و حتی کره جنوبی آن را میان خود تقسیم کرده بودند.


فرازهائی از سخنرانی روز گذشته رهبر ج. اسلامی

مردم چشم بسته و مطیع

بروند پای صندوق های رای


بارزانی:

کردهای عراق خواهان ادامه

حضور امریکا درآن کشور هستند


راه توده 726 منتشر شد

هفته نامه راه توده – شماره 726 (پنجشنبه 17 بهمن 98) منتشر شده ومطالب آن روی کانال تلگرام این نشریه و با تاخیر بدلیل مسدود بودن فیسبوک پیک نت از طرف فیسبوک قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به انتخابات مجلس و توهمی که رهبر جمهوری اسلامی برای حکومت یکدست دارد اختصاص یافته است. بخش دیگری از تحقیق زنده یاد عبدالحسین آگاهی عضو اعدام شده رهبری حزب توده ایران درباره تاریخ  احزاب درایران دراین شماره نیز منتشر شده است. در همین شماره مطالبی می خوانید با عناوین زیرا:

درک ناقص حکم بر جمهوری اسلامی از رویدادهای جهان، راه پر دست انداز تحولات و تغییرات در ایران، راه حل مقاوم در برابر امریکا آن نیست که رهبر می گوید، "معامله قرن" یا ساخت و پاخت ترامپ و نتانیاهو، پایگاه های نظامی جدید امریکا در مرز ایران وعراق، نارضایی مردم بار دیگر خیابانی خواهد شد، گزینه  های  امریکا برای ماندن درعراق، جوانان عراق حاضر به ترک خیابانها نیستند، بزرگترین لشگرکشی ناتو در مرزهای روسیه، کنفرانس داووس امسال 50 ساله شد و نگاهی به وعده ها و نظراتی که آیت الله خمینی در فرانسه اعلام کرد و بموجب آنها همه احزاب و سیاسیون از وی حمایت کردند.


منتخب اخبار روزهای گذشته


12 و نیم در صدشان کارتن خواب بوده اند

غربال 25 هزار معتاد

سرگردان در خیابانهای تهران


عباس عبدی:

همه مقامات از نوار مکالمه

خلبان‌آسمان اطلاع داشته‌اند!


عنوان اول پیک نت 16 بهمن

تا دروغ کارپایه حکومت است
هیچ‌ مشکلی درایران حل ‌نمیشود


حسن خمینی خطاب به مدیران صدا و سیما:
دروغ در دراز مدت
برای گوینده آبروئی نمی گذارد!


صفوف داعش درعراق بسرعت تقویت می شود

بهانه امریکا برای ماندن درعراق

"افزایش حضور داعش دراین کشور"


ویروس جنگ اقتصادی با چین

مهلک تر از ویروس "کرونا"

هیجان وسیعی را درباره ویروس کرونا در سراسر جهان ایجاد کرده اند. این را که چنین هیجانی تا حد واقعی و بخاطر نگرانی از گسترش این ویروس در جهان است آینده نشان خواهد داد، اما یک نکته چنان قطعی است که از هم اکنون می توان درباره آن قضاوت کرد و نتیجه گرفت و آن جنگی است که امریکا و رسانه های آن کشور علیه چین هدایت و رهبری کرده و ادامه میدهند و این جنگ زودتر از ویروس کرونا به تمام رسانه های اروپا و بدنبال آن، دیگر کشورهای جهان سرایت کرده است. دکتر محیط اطلاعاتی را درباره این جنگ اقتصادی با چین ارائه داده که در فیلم بالا می شنوید .  https://www.facebook.com/Mitrahelium/videos/2997382143606006/?t=5


عکس یادگاری شهاب حسینی با رابرت دینرو

هیچ عزتی بی علت نیست!


مهمانی شام خاتمی با حضور روحانی و...

آمران حریق سفارت عربستان

قصد تسلط بر مجلس آینده را دارند


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پعنوان اول پیک نت روز گذشته (چهارشنبه) با7 هزار و 205 خواننده بیشترین مخاطب را روی تلگرام پیک نت داشت. فیسبوک پیک نت همچنان درحالت هک و مسدود است و مکاتبات ما با فیسبوک برای آگاهی از دلیل این اقدام و رفع آن به نتیجه نرسیده است.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران