مرور مطبوعات ایران- پنجشنبه 24 بهمن

پس از کشتن "سهراب" انتخابات

مخالفت‌مصباحیون با رد صلاحیت‌ها!

 

ملت و دولتی متحد و یکپارچه

نظم ستودنی چینی ها

برای کنترل "کرونا ویروس"

(پیک هفته ۱۰۹)  26 بهمن ماه 1398 - 15 فوریه 2020

 pyknet100@gmail.com


23-22 بهمن

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


23-22 بهمن

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


23-22 بهمن

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


23-22 بهمن

منتخب اخبار
شهرستان ها


23-22 بهمن

منتخب اخبار ورزشی


23-22 بهمن

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 26 بهمن

هنوز مجلس را فتح نکرده

وعده‌ سرنگونی‌ روحانی‌را میدهند

دور اول ریاست جمهوری حسن روحانی با یورش علیه مذاکراتی که به برجام ختم شد همراه بود و دور دوم که همزمان شد با لغو برجام از سوی ترامپ، یورش علیه روحانی با هدف برکناری او سازمان داده شد. تظاهرات ششم و هفتم دیماه 96 در مشهد با شعار "مرگ بر روحانی" با همین هدف توسط دولت سایه که پایتخت آن در مشهد است ترتیب داده شد و با این امید که تظاهراتی مشابه در شهرهای دیگر هم انجام شده و کار روحانی را تمام خواهند کرد خود را آماده دوران پس از او کردند. از قضا "سرکنگجبین صفرا فزود" و شعارها در ادامه تظاهرات در مشهد و شهرهای دیگر علیه کل نظام و شخص "رهبر" سرداده شد. نظام پیش بینی از "ریل" خارج شدن "قطار" را نکرده بود و به همین دلیل دو روز طول کشید تا نیروهای ضد شورش با فرمان سرکوب و تیراندازی به خیابان ها بفرستند و دراین دو روز مردم حرف دلشان را زدند. آن شورش که یکصد شهر را فرا گرفته بود سرکوب شد. پس از آن مجلس خبرگان یک نامه برای برکناری روحانی تهیه کرد و هیات 3 یا 5 نفره ای را نیز با همین نامه نزد رهبر جمهوری اسلامی فرستاد تا تائید او را گرفته و این بار روحانی را نه با شعار "مرگ بر روحانی" در خیابانها، بلکه با مرگ بر روحانی در مجلس خبرگان برکنار کنند. رهبر با این پیشنهاد موافقت نکرد اما راه را برای آنها از مجرای باصطلاح قانونی باز گذاشت. یعنی ترتیب دادن همین مجلسی که انتخابات آن بزودی برگزار می شود. حمید رسائی که خود را برای ریاست مجلس آینده آماده کردi از هم اکنون وظیفه مجلس آینده را مشخص کرده و سردبیر خبرگزاری ایلنا نیز یک ملاقاتی را فاش ساخته که در همین ارتباط است. همه آنها که کمر به برکناری روحانی بسته اند میدانند که قبول "فاتف" و "مذاکره با امریکا" و دادن هر امتیازی برای لغو تحریم ها ناگزیر است اما نمی خواهند این مذاکرات را روحانی و ظریف انجام بدهند و زیرا اخبار آن را علنی خواهند کرد و خواهند گفت که این مذاکرات نیز مانند مذاکرات برجام با نظر و موافقت شخص رهبر انجام شد. آنها براین تصورند که در مجلس آینده نمایندگان منتصب و نه منتخب که بسیاری از آنها سرداران از لباس سپاهی بیرون آمده اند، لولوی "لغو فتوای منع تولید سلاح اتمی" را برای رفتن پای میز مذاکره و دادن امتیازهای کمتر علم خواهند کرد.


موسوی، رهنورد و کروبی

حصر 9 ساله

نخست وزیر و رئیس مجلس نظام


خشم مردم و مشت های گرده کرده آنها

این دو فیلم حکایتی است از خشم همه مردم ایران. دولت سایه که کانون مرکزی فعالیت آن در مشهد است، روی این موج نارضائی می خواهد سوار شده و مجلس یازدهم را قبضه کند. این نارضائی ریشه در دولت احمدی نژاد، تخریب و تبلیغ علیه برجام توسط دولت سایه، تحریم های امریکا و بسیاری مسائل پشت پرده حکومتی دارد، اما مردم از آنها کم اطلاع اند و حاصل را می بینند، یعنی گرانی و فقر و بیکاری را. صدا و سیما در سانسور دولت و تبلیغ نارضائی با سمت گیری علیه دولت سنگ تمام گذاشته است.
یکی از این دو فیلم مربوط به سفر ابوترابی فرد به قم است. ابوترابی فرد در مجلس نهم نایب رئیس اول بود و اکنون امام جمعه تهران که اگر دیر جنبیده بود رفته بود زیر دست و پای مردم خشمگین
فیلم دوم مربوط به سفر محمود شکری نماینده تالش به شهر شاندرمن برای سخنرانی است که نزدیک بود خشم جمعیت او و جایگاه سخنرانی را با هم ببرد!
 


سیر نزولی موقعیت مقتدا صدر

کنگره در تهران

تظاهرات زنان در شهرهای عراق


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 727

مردم‌انتخاباتی را که انتصابات ‌است

قبول ‌ندارند ودرآن شرکت ‌نمی‌ کنند!


عباس عبدی:

فحاشی و سطحی نگری درایران

محصول چه واقعیات اجتماعی اند؟


عنوان اول پیک نت 24 بهمن- فروزنده فرزاد

اگر جنگ سوریه تمام نشود

ایران در باتلاق آن گیر می کند


مردم حتی به اخبار هواشناسی صدا و سیما هم اعتماد ندارند

دروغگوئی 40 ساله

پایه بی اعتماد مردم به حکومت شد


از بنی صدر تا روحانی

هیچ رئیس جمهوری

باندازه روحانی زیر فشار نبوده!


فیلم را ببینید!

"استعفای روحانی به 3 دلیل"

خبری که شایعه است!


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

با 10 هزار و 400 خواننده، گزارش "هیچ رئیس جمهوری باندازه روحانی زیر فشار نبوده" بیشترین مخاطب را روی کانال تلگرام روزنت پیک نت داشت. از روز گذشته پیک نت یک پیج جدید باز کرده و مطالبی که در تلگرام و سایت پیک نت منتشر می شود روی این پیج نیز قرار می گیرد. این اقدام به آن دلیل ناگزیر شد که فیسبوک پس از 10 روز و علیرغم همه سئوالات ما درباره دلیل مسدود کردن پیک نت جوابی نداده است. متاسفانه تمام دوستان فیسبوک پیک نت که نزدیک به 5 هزار نفر بودند را از دست داده ایم که تصور می کنیم آنها نیز بتدریج در این پیج جمع خواهند شد. ظاهرا اقدام فیسبوک برای مسدود سازی شماری از فیسبوک ها باز می گردد به سیاست کلی امریکا مبنی بر مخالفت با هر مطلبی که علیه سیاست آن کشور در خاورمیانه و بویژه در ارتباط با ایران (از جمله مخالفت با تحریم ها) منتشر شود.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران