ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پیامی که به نقل از میرحسین موسوی منتشر شده

شباهت کشتار 17 شهریور 57

با کشتار اخیر مردم معترض!

 
 
 

 

 

این متن بعنوان پیام میرحسین موسوی در واکنش به اعتراضات و شورش مردم منتشر شده است. حکومت جسارت آن را ندارد تا حداقل به محل حصر وی رفته و نظرش را درباره وقایع اخیر کشور سئوال کند. شاید در چنین مصاحبه ای او خیلی دقیق تر از متن زیر که از قول او منتقل و منتشر شده با حکومت و مردم سخن می گفت.

در متنی که منتشر شده آمده است:

برخورد خشن و خونین با مردمی خشمگین و فرودستانی جان به لب رسیده که در اعتراض به یک تصمیم غیر معقول کاسبکارانه و مخالف منافع اقشار مستضعف، و زخم خورده از سیاست‌های خانمان برانداز به خیابان‌ها آمده بودند، و تأمل در گستردگی اعتراض‌ها در تهران و سایر نقاط کشور که نشان‌دهنده سرخوردگی همگانی در میان اقشار جان به لب رسیده از اوضاع کشور دارد شباهت تام و تمام با کشتار بیرحمانه مردم در ۱۷ شهریورخونین ۵۷ دارد.

آدمکشان سال ۵۷ نمایندگان یک رژیم غیر دینی بودند، و ماموران و تیراندازان آبان ۹۸ نمایندگان یک حکومت دینی. آنجا فرمانده کل قوا شاه بود و امروز اینجا ولی فقیه با اختیارات مطلقه.

بنده به همه خانواده‌های شهیدان بیگناه تسلیت می‌گویم و عرض می‌کنم زخم وارد شده بر جان و تن ملت التیام نخواهد یافت مگر با معرفی آمرین و مباشرین این کشتار و محاکمه علنی آنها و توضیح بدون لکنت دلایل این جنایت آشکار. وگرنه صدا کلفت کردن و دم از پیروزی دی یک جنگ جهانی زدن  پاسخی قانع کننده به مردم نیست و این فرافکنی‌ها نمی‌تواند زخم عمیق و خطرناک وارد شده را التیام بخشد. کافی است نظام به عواقب کشتار میدان ژاله توجه کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 1 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: