گفتگوی انتخاباتی با سرلشگر عزیزجعفری

دفاع فرمانده سابق کل سپاه

از احمدی‌نژاد و استبداد شاهنشاهی

 

گفتگوی تند پوتین با مرکل

درحاشیه کنفرانس فرانسه

ایرج گلفام

(پیک هفته ۱۰۹)  20 آذر ماه  1398 -  11 دسامبر 2019

 pyknet100@gmail.com


19-18 آذر

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


19-18 آذر

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


19-18 آذر

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


19-18 آذر

منتخب اخبار
شهرستان ها


19-18 آذر

منتخب اخبار ورزشی


19-18 آذر

منتخب اخبار اقتصادی

 

عنوان اول پیک نت 20 آذر

بازگشت دو یزدی

به مجلس خبرگان

خود دلیل‌کافی قتل ‌هاشمی‌است

اگر هیچ سند و مدرکی هم درباره قتل هاشمی رفسنجانی در استخر وجود نداشته باشد (که دارد) و آمران و عاملین این قتل نیز هیچ  "ردپائی" از خود باقی نگذاشته باشند (که ممکن نیست، حتی با سر به نیست کردن ماموران اجرا)، همین کارزار کنونی انتخاباتی و آسودگی "قدرت" از این که ناگهان لیستی از سوی هاشمی انتشار یابد که همه تدابیر را نقش بر آب کرده و مردم را برای رای به آن لیست پای صندوق های رای بیآورد کافی است تا مهر تائید بر آن قتل زده شود. وقتی شیخ محمد یزدی و مصباح یزدی، یکی از قم و دیگری از مشهد، آسوده از خطر هاشمی رفسنجانی برای بازگشت به مجلس خبرگان ثبت نام می کنند - و کرده اند- می توان در نقش داشتن آنها در فتوای قتل و آمر بودن در آن قتل تردید کرد؟ آنها در انتخابات مجلس خبرگان از تهران خود را نامزد کرده بودند و با لیست 30 نفره هاشمی (که عده ای زیرکی او را درک نکرده و گنجانده شدن چند چهره نا مطلوب مردم در آن را پیراهن عثمان کرده و از وی انتقاد می کردند) از مجلس بیرون انداخته شدند. شیخ محمد یزدی رئیس مجلس خبرگان بود و حالا آسوده از نبودن هاشمی در صحنه حیات در انتخابات میاندوره ای می خواهد به آن مجلس بازگردد و دوباره بر صندلی ریاست آن بنشیند. او با اطمینان از نقش رئیسی و علم الهدا در مشهد برای صندوق سازی و سوء استفاده از بی اعتنائی مردم به انتخابات مجلس خبرگان - آن هم میاندوره ای- عزم بازگشت به مجلس خبرگان را دارد. همچنان که مصباح یزدی از قم. همین روند در انتخابات مجلس شورا نیز در حال تکامل و اجراست و آنها که باید محاکمه می شدند - از جمله سردار قالیباف- عزم تصاحب مجلس را دارند. نه تنها مجلس، که ریاست آن را.

مردم خشمگین اند، زخم خورده اند، اعتمادهایشان به حکومت فرو ریخته است، امیدی نه به تغییرات دارند و نه به آینده نظام و به همین دلیل انتخابات این دو مجلس را واگذار کرده اند به آنها که با حداقل رای می توانند مجلس شورا را تصاحب کنند و در اولین گام های خود دولت را سرنگون کنند. آنها که مانند دو سال آخر ریاست جمهوری محمد خاتمی همه مشکلات را از چشم او میدیدند و ناگهان چشم بازکردند و دیدند احمدی نژاد جانشین او شده، از آن تجربه درس گرفته اند؟ آنها که از موضع انتقادی به انفعال جامعه دامن می زنند، گذشته را فراموش کرده اند؟ 4- 5 تلویزیون فارسی زبان خارج از کشور در همین بوق انفعال و تحریم می دمند. آنها - بویژه با اشتباه تاریخی رهبر جمهوری اسلامی که خانواده پهلوی را رهبر شورش اخیر مردم معرفی کرد- چشم امیدشان به جمع کردن نیرو برای سلطنت طلبان است. آنها که این چشم امید را ندارند امروز چه نقشی ایفاء می کنند؟ دامن زدن به انفعال و بی تفاوتی به انتخابات که همان چشم امید آن تلویزیون هاست!


نطق پیش از دستور مطهری در مجلس

توده فقیر سر به طغیان برداشتند

نگوئید کار منافقین و سلطنت طلب ها بود


حسین راغفر کارشناس اقتصادی

هر چه زودتر، باید

ژنرال های فاسد افشاء شوند


مرور مطبوعات 20 آذر در ایران


قابل توجه آنها که نمی خواهند رای بدهند

استقبال پرشکوه دانشجویئ از جلیلی


منتخب اخبار روزهای گذشته


با تقویت چند ماهواره و 6 ایستگاه زمینی

اینترنت ماهواره ای امریکا

برای ایران، درحال احداث است


زنگنه، وزیر نفت:

تا اسم بابک زنجانی را می آورم

حمله به من را آغاز می کنند!


عنوان اول 19 آذر

زیر پوست خبرها
حوادث احتمالی آینده را ببینیم!


سخنرانی 16 آذری روحانی

مذاکره (با امریکا) لازم است

اگر منجر به شکست توطئه ها شود


8 دقیقه حرف حساب خانم سلحشوری

مثل پتک بر سر "رانت خواران" مجلس فرود آمد

5 دقیقه سخنرانی خانم پروانه سلحشوری در جلسه روز گذشته مجلس مثل پتک بر سر همه آن نمایندگانی که برای مجلس آینده ثبت نام کرده اند و در لیست پایداری و ولایتی و... هستند فرو آمد. مشتی رانت خوار که با دوپینگ سپاه و شورای نگهبان و امام جمعه ها از یکسو و بی اطلاعی مردم رای دهنده به ماهیت سیاسی و وابستگی های آنها به مجلس برده شدند و نزدیک به چهار سال در برابر دولت روحانی ایستادند. هر دروغ و تهمتی را علیه مردم و دولت گفتند ودیروز تاب شنیدن 8 دقیقه حرف حساب را نیآوردند. آنچه خانم سلحشوری گفت حرف مردم بود و آنچه که آنها در این سالها گفته اند و دیروز خطاب به سلحشوری در صحن مجلس گفتند حرف "قدرت" و "رانت" !  ... بشنوید!


سرمقاله روزنامه جمهوری اسلامی

از شاه تقلید نکنید

که سرانجام آن سقوط نظام است


جلسه سخنرانی 16 آذری رئیسی

رئیسی عصبانی می شود و پرخاش می کند

دانشجو خونسرد میگوید:

 رهبر باید پاسخگو بشود!


 

آزادی کنسرت و موسیقی و دوچرخه‌سواری زنان

درباغ سبزهای انتخاباتی

در مشهد گشوده شده است


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر خواننده ترین مطلب پیک نت روز گذشته (سه شنبه) خبر احتمال راه اندازی اینترنت ماهواره ای از سوی امریکا با پشتیبانی 6 پایگاه زمینی بود که روی فیسبوک و کانال تلگرام پیک نت جمعا 25 هزار و 300 خواننده داشت و رکورد بینندگان و خوانندگان یک خبر را طی سال جاری شکست. همین آمار و استقبالی که عمدتا از ایران است، نشان میدهد که مردم داخل کشور چقدر تشنه رهائی از سانسور و آگاهی هستند و به همین اندازه کینه و نفرت نسبت به کسانی دارند که اینترنت را قطع و یا شبکه هائی را فیلتر می کنند. توجه باید داشت که این استقبال ناشی از هیجان های روز خبری نیست. مثلا مربوط به روزهای شورش و اعتراضات مردم نیست، بلکه مربوط به روزهای عادی خبری است. ما در روزهائی که اینترنت در ایران قطع بود و عمده خوانندگان پیک نت از خارج کشور بودند به این واقعیت خوشحال کننده دست یافتیم که تقریبا بیش از سه چهارم خوانندگان پیک نت از داخل کشورند. آمار خوانندگان خارج از کشور پیک نت روی تلگرام و فیسبوک این روزنت تقریبا ثابت است و بر مدار هزار تا هزار و پانصد دور می زند و هر افزایش خواننده ای در آمار روزانه مربوط به ایران است و نه خارج از کشور. خبر اینترنت ماهواره ای روی 11 فیسبوک خوانندگان نیز به اشتراک گذاشته شد که معمولا اشتراک گذاران نیز بدلیل ملاحظاتی که در داخل کشور اجتناب ناپذیر است عمدتا خارج از کشور هستند. در آماری که از خوانندگان مطالب پیک نت هر روز اعلام می کنیم، شما خوانندگان مطالب پیک نت روی فیسبوک های خوانندگان و اشتراک آنها روی تلگرام های دیگر نیست.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران