ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آذر  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شتاب همه سویه

برای برکنار کردن روحانی

امام جمعه بیرجند خواب نما شده

و سخنگوی شورای نگهبان قانونمدار

 
 
 

 

 

امام جمعه بیرجند و نماينده ولی فقیه در خراسان جنوبی را جلو انداختند تا حرف دل علم الهدا و ابراهیم رئیسی را بدون لکنت زبان و البته به بهانه استناد به تقویم نجومی مصباح زاده بگوید. تمام  کارشکنی ها علیه دولت روحانی و تلاش برای فلج کردن وی، فلج کردن برجام در ایران وهمسوئی با امریکا برای لغو برجام و جلوگیری از تصویب "فاتف" و ... برای رسیدن به همان نتایجی است که امام جمعه بیرجند با گرفتن فال از تقویم نجومی گفته و قطعی بودن سقوط روحانی در ماه بهمن را مطرح کرده است.

موافقت و حمایت یکباره کدخدائی سخنگوی احمد جنتی در شورای نگهبان از همه پرسی هم تعجب آور نیست. زمینه را آماده کرده و آماده می بینند برای دو هدف، اول سرنگونی روحانی و برگزاری انتخابات مهندسی شده مجلس در زمان سرپرست موقت ریاست جمهوری - البته با  همه پرسی- و سپس پیشنهاد لغو ریاست جمهوری در همان همه پرسی و احیای نخست وزیری . از حب علی که طرفدار همه پرسی نشده اند، ماجرا از بغض معاویه است!

آنها  ابتدا برای رسیدن به این هدف، پس از شورش دیماه 96 یک هیات 5 نفره از طرف شورای نگهبان را با پیشنهاد برکناری روحانی نزد رهبر فرستادند که او موافقت نکرد و سنگ روی یخ شدند. بر توطئه ها شدت بخشیدن تا از راه دیگری به این هدف برسند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 دسامبر 2019

 
 

اشتراک گذاری: