ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 آبان 1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

87 میلیون متر پارچه چادری وارد می شود

مافیای واردات پارچه سیاه

و پیوندش با حجاب و چادر سیاه

 
 
 

 

 

«32 میلیون از جمعیت ایران زن بالای 15 سال هستند. ایران حداقل نیازمند 97 میلیون متر پارچه چادرمشکی دارد که 10 میلیون متر آن درداخل تولید می شود. یعنی حدود 87 میلیون مترپارچه کمبود داریم که البته در سطح بازار صحبت از نیاز 50 میلیون متری است.

در محاسبات‌ ما قیمت چادر وارداتی به جز یکسری پارچه خاص 3 تا 5 دلار بیشتر نیست اما قیمت های نجومی  توسط  دلالان در بازار تعیین میشود.»

این سخنان خانم محرابی مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پاشاک وزارت صنایع و معادن را وصل کنید به سخنرانی حسام الدین آشنا درباره مارهای هفت سری که روی بودجه مملکت خوابیده اند، تا با سر دیگری از مافیائی که گشت ارشاد و نیروی انتظامی را در خدمت دارد و تا اندکی از درآمدش از واردات پارچه چادری کم می شود، یک بهانه ای برای چند هفته درکشور ایجاد می کند و دوباره "حجاب" می شود سوژه روز. آیت الله ها از قم در مصاحبه هایشان بسیج می شوند، درادارات بخشنامه می شود که کارمندان زن باید چادر داشته باشند و  سیمای جمهوری اسلامی هم در همین دسته سینه می زند و گویندگان و گزاشگران و مصاحبه کننده و مصاحبه شوندگان را در پارچه سیاه می پوشاند و جلوی دوربین می نشاند. پس هر پدیده ای در جمهوری اسلامی پول خفته است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 31 اکتبر

 
 

اشتراک گذاری: