ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 خرداد  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دو انگیزه و یک سئوال

دلیل حضور دو ساعت و نیمه

آقای خامنه ای در جمکران

 
 
 
 
 

 

روز گذشته از طرف بیت رهبر جمهوری اسلامی عکسی منتشر شد که علی خامنه ای را در مسجد جمکران نشان میدهد. همین دفتر مدعی شد که ایشان دو ساعت و نیم در شبستان این مسجد راز و نیاز کرده است.

مسجدی که دو چاه در کنار آنست و شبکه حجتیه مدعی است که امام زمان در یکی از دو چاه رفته و در نیآمده است. خرافاتی که هرگز آیت الله خمینی آن را نه تنها تائید نکرد، بلکه حاضر نشد نامی از جمکران بیآورد.

حالا جمکران در دوران رهبری آقای خامنه ای تبدیل به زیارتگاهی مجلل و وسیع شده و همانها که این مسجد و بارگاه را برپا کرده اند و معلوم نیست پولش را از کجا و از کدام بودجه گرفته اند، عظیم ترین شبکه تبلیغات درباره این دو چاه را سازمان داده و سرویس رفت و آمد به جمکران درست کرده و جمعیت زیادی را برای زیارت به این مسجد و این بارگاه می برند. در حقیقت، آنها آیت الله خمینی را به حاشیه برده و جمکران و امام زمان را برجسته کرده اند و این همان تفکر و آرزوی حجتیه است که حالا تحقق یافته است.

اما این که آقای خامنه ای چرا یکباره در این مسجد ظاهر شده، باز می گردد به دو نکته: نخست آن که گفته می شود ایشان وصیت کرده که بعد از مرگ در جمکران به خاک سپرده شود و نه در کنار هاشمی رفسنجانی و آیت الله خمینی. بهشت زهرا و در کنار آیت الله بهشتی هم که اصلا! ایشان حساب خود را از بقیه جدا کرده و با آگاهی از بی رونقی آرامگاه آیت الله خمینی و با پیش بینی فراموش شدن محل دفن خود، قصد دارد در جمکران که مردم را به هوای امام زمان به آنجا می کشند دفن شود تا همیشه مطرح باشد و در چشم مردم!

نکته دوم، پیوند زدن خود به امام زمان، خود را دریافت کننده رهنمود از امام زمان معرفی کردن و گرفتن جلوی چون و چرا کردن مردم درباره 30 سال رهبری وی در جمهوری اسلامی. این که چرا حالا به جمکران رفته نیز باز میگردد به نکته اول، یعنی بررسی محلی که قرار است در آنجا به خاک سپرده شود و شاید هم گزارشی از جانب پزشکان دریافت کرده که لازم دانسته جمکران و محل خاکسپاری خود را از نزدیک ببیند و بررسی کند و شاید دستوراتی هم در این باره  داده باشد.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: