ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 12 اردیبهشت

رهبر با کدام خصلت ها

سخن می گوید و تصمیم میگیرد؟

 
 
 
 
 

 

رهبر جمهوری اسلامی چند خصلت شناخته شده دارد. خشن و کینه توز است، عاشق تصورات خویش است، شیفته قدرت است، عجول است و نسنجیده و غیر دیپلماتیک سخن می گوید. این مجموعه خصلت ها، طی سه دهه ضربات مهلکی به ایران و ایرانی، فضای اقتصادی و سیاسی کشور و حتی روحانیت زده است. اصطلاحاتی که او در مقاطع مختلف از خود ساخته و گفته (فتنه، بصیرت، یورش فرهنگی، رویش یافتگان بعد از انقلاب و...) خود یک مجموعه است که بی شک به وقت خود از میان سخنرانی ها و دیدارها و خطبه های نماز جمعه او در خواهند آورد و منتشر خواهد شد.

او روز گذاشته با عده ای که بنام نمایندگان معلمان و فرهنگیان به دیدار او برده شده بودند (که البته نمایندگان اصلی در زندان اند) تقریبا روی ریل همان خصلت هائی که در بالا برشمردیم گفت:

«امروز دشمن از همه‌ اطراف مشغول تهاجم است؛ از لحاظ اقتصادی، سیاسی، نفوذ اطلاعاتی و ضربه زدن در فضای مجازی. مردم و مسئولین باید در مقابل این تهاجم، خود را آماده کنند.

آرایش دشمن، آرایش جنگی است؛ در میدانهای سیاسی، اقتصادی و فضای مجازی. علی‌الظاهر از لحاظ نظامی، آرایش جنگی ندارند که البته نظامی‌های ما حواسشان جمع است. در مقابل این آرایش جنگی، ملت هم باید آرایش جنگی بگیرد و مهم‌ترین کار، حفظ اتحاد و وحدت کلمه است. همه مراقب باشند به‌خاطر اختلاف سلیقه‌های کوچک مقابل هم قرار نگیرند.»

ایشان سه ماه پیش با اشاره به تهدیدهای امریکا، با صراحت و قاطعیت گفت که جنگی نمی شود و نخواهد شد و حالا سخن از آمادگی نظامی می گوید و جنگ را مشروط کرد "به ظاهر". ایشان از وحدت احاد ملت می گوید، درحالیکه خود نظام بی وحدت است و مردم در هر انتخاباتی نشان داده اند که وحدت دارند. از جمله در همین سونامی سیل که مردم وحدت داشتند و این نظامی ها و دولتی ها و روحانیون و سیاسیون چند جبهه داخل حکومت بودند که علیه هم حرف می زدند و عمل می کردند. ایشان از نفوذ در مطبوعات می گفت و حالا از نفوذ اطلاعاتی که چنین نفوذی برای چنین هدفی جز نفوذ در نهادهای نظامی و امنیتی ممکن نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: