ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نقش آفرینی مخالفان وحدت ملی

فرمان حجاب اجباری

زمینه ساز تظاهرات دانشگاه تهران

 
 
 
 
 

 

روز گذشته دانشگاه تهران شاهد تظاهراتی بود که بهانه آن پوشش اجباری بود. این تظاهرات دور روز پس از دیدار روحانی با فعالان سیاسی اصلاح طلب و اصولگرا و همزمان با دیدار وی با روحانیون و رهبران اهل سنت ایران صورت گرفت و رسانه های وابسته به نهادهای امنیتی و سپاه فورا آن را تظاهرات چپ ها در دانشگاه معرفی کردند. همانقدر که روحانی بر مبنای ضرورت وحدت ملی در شرایط کنونی دیدارهای اخیر را سازمان داده، مخالفان وحدت ملی از تظاهرات روز گذشته دانشگاه تهران استقبال کردند و آنرا نشانه تشنج در صورت فضای باز سیاسی دانستند تا وحدت ملی را در ایران ناممکن معرفی کنند!

در روزهای اخیر و درحالیکه مهم ترین مسائل کشور خطر جنگ و تحریم و ... است ناگهان و بصورت تحریک آمیز فرامین ضرورت رعایت حجاب اجباری نازل شد. فرامینی که زمینه ساز تظاهرات روز گذشته در دانشگاه تهران شد. عده ای بنام بسیجی و بعضا معروف به لباس شخصی نیز وارد صحنه شدند تا کارزار را داغ کنند.

خیلی از زنهای بسیجی که برای دفاع از حجاب شعار میدادند مسن بودند و آشکار بود که دانشجو نبودند. از صبح  برخلاف روزهای قبل حراست از کسی برای ورود به دانشگاه کارت دانشجویی نخواست و به همین دلیل عده ای بنام دانشجوی بسیجی وارد دانشگاه شدند تا آتش بیار معرکه شوند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: