ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 اردیبهشت  1398

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 24 اردیبهشت

کی بود؟ کی بود؟

انفجار فجیره کار ما نبود!

 
 
 
 
 

 

24 ساعت پس از انفجار و آتش گرفتن چند کشتی در بندر فجیره امارات متحده، جمهوری اسلامی فیتیله خبر و رجز خوانی را پائین کشید اما برخلاف ایران، امریکا این فیتیله را بالا کشید.

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی رویداد فجیره را نگران کننده و تاسف بار دانست و خواهان روشن شدن ابعاد دقیق حادثه شد.

بعنوان نمونه ای از رجز خوانی های مشکوک، بخوانید اظهار نظر گزارشگر خبرگزاری "تسنیم" وابسته به سپاه در خراسان را.

درمقابل، سخنگوی سابق وزارت خارجه آمریکا در مصاحبه با اسکای نیوز مدعی شد: آمریکا این خرابکاری را کاری علیه خود می‌داند و باید اقداماتی علیه رژيم ایران صورت گیرد. این حمله تمامی ویژگی‌های رژيم ایران را با خود دارد، زیرا رژیم ایران این نوع حملات را قبلا هم داشته است.

تلویزیون "المیادین" وابسته به حزب الله لبنان که گزارش لحظه به لحظه این رویداد را در حد یک هشدار منتشر می کرد، ناگهان با عقبگرد و برای تکذیب اتهامات احتمالی که می تواند متوجه حزب الله لبنان شود مصاحبه یک کارشناس امور خلیج فارس بنام "ابراهیم" را پوشش خبری داد که گفت: "این انفجار یک عملیات امنیتی در سطح استراتژیک است که گروه های تروریستی نمی توانند آن را انجام دهند. طرفی که این اقدام را انجام داده غیرایرانی است و هدفش ضربه زدن به قدرت اقتصادی ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس است. بعید نیست که طرف اسرائیلی پشت این عملیات باشد زیرا این رژیم از توان لجستیک و اطلاعاتی لازم برای انجام چنین عملیاتی برخوردار است."

در ادامه "کی بود؟ کی بود؟ من نبودم"، پرواز هواپیماهای غول پیکر ب 52 امریکا در خلیج فارس آغاز شد. هواپیماهائی که قادر به حمل بمب های اتمی هستند. عربستان مدعی شد که دو کشتی آن کشور هم در این ماجرا صدمه دیده اند و امارات متحده هم مدعی شد که کارشناسان بین المللی بزودی نتیجه تحقیق خود درباره این رویداد و عاملین آن را اعلام خواهند کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: