سرمقاله 742

نخستین‌گام برای تحول‌خواهی واقعی

بستن‌دفتر"خودی"و"غیرخودی"‌است

 

فتوحات حکومتی اصولگرایان

برای عقب نشینی، پس از رهبر

"فروزنده فرزاد"

(پیک هفته ۱۰۹)  31 خرداد ماه 1399 - 20 ژوئن 2020

 pyknet100@gmail.com


30- 26 خرداد

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


30- 26 خرداد

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


30- 26 خرداد

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


30- 26 خرداد

منتخب اخبار
شهرستان ها


30- 26 خرداد

منتخب اخبار ورزشی


30- 26 خرداد

منتخب اخبار اقتصادی

عنوان اول پیک نت 31 خرداد

با قتل منصوری در "رُمانی"

فوت کردند به فیتیله دادگاه طبری

قتل حجت الاسلام غلامرضا منصوری، قاضی متهم به فساد مالی در بخارست پایتخت رمانی، انگشت اتهامی دیگر را متوجه سازمان اطلاعات سپاه کرد. اطلاعات سپاه پس از اعلام قتل منصوری از تلویزیون خبری رمانی، شتابزده خبری را در اختیار کانال سایبری خود قرار داد و مدعی شد که ضدانقلاب و منافقین منصوری را کشتند. قاضی منصوری از آلمان خود را به بخارست رسانده و به گفته سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی با سفارت جمهوری اسلامی تماس گرفته بود تا به ایران بازگشته و در دادگاه اکبر طبری حاضر شود و درباره خیلی از مسائل دهان بگشاید. او درست به همین دلیل به قتل رسید. او در یک هتل در بخارست ساکن بود و تحت نظر پلیس قرار داشت. این هتل 5 طبقه دارد و منصوری ظاهرا در طبقه چهارم آن ساکن بود. همه شواهد نشان میدهد که او را دراتاق هتل محل اقامتش خفه کرده و سپس از پنجره به بیرون انداخته اند تا خودکشی قلمداد شود. قطعا جمهوری اسلامی سر کیسه را در بخارست شُل خواهد کرد تا فعلا گزارش پلیس و پزشکی قانونی منتشر نشود تا سپس او را هم در جعبه سیاه قتل ها و ترورها پنهان کنند.
در دادگاه طبری گفته شده بود که منصوری متهم فراری است و باید در دادگاه حاضر شود. بنابراین او اگر به ایران باز می گشت نمی توانستند پنهانش کنند و قتلش در ایران هم پر جنجال می شد و بساط دادگاه طبری را می ریخت به هم. به همین دلیل تصمیم گرفتند او را سقط جنین کنند!
همه در انتظار بازگشت او به ایران و شرکت در دادگاه و گشودن دهانش بودند. بنابراین اتهام قتل او توسط باصطلاح ضد انقلاب و منافقین اتهامی مضحک است.
مافیای امنیتی که تتگاتنگ با مافیای قدرت و ثروت و اختلاس و غارت کار می کند، دارای چنان امکاناتی هست که به اکبر طبری هم پیغام بدهد چه چیز را نگوید و چه چیز را بگوید تا حکمی گرفته و پس از مدتی از زندان آزاد شود. به همین دلیل در روزهای اخر شاهدیم که طبری دیگر در باره افراد پشت پرده سخن نمی گوید و بیشتر درباره ویلا و لواسان و... این مسائل حرف می زند تا فیتیله زودتر پائین کشیده شود. شاید با آگاهی از همین احتمالات باشد که روز گذشته بلافاصله پس از اعلام خبر قتل منصوری، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در یک توئیت کوتاه نوشت:
«به‌ نظر می‌رسد پرونده موسوم به «طبری» دارای ابعادی غیر اقتصادی هم هست. بدون وجود شبکه‌هایی فعال در هر سه قوه و چه بسا نهادهای دیگر (بیت رهبری و سازمان اطلاعات سپاه) بعید است فسادی شکل بگیرد که یک متهمش در رومانی از دنیا رانده شود . نکند سر و ته پرونده زده شود. لطفا مراقب داروی نظافت باشید.»


نامه حجتی کرمانی به شیخ مهدی کروبی

سیاست چشم و رو دارد

اما "قدرت" بی چشم روست!


جنگ سوم علیه کشورها را

امریکا از سال 1945 آغاز کرد!

"دانیل گانزر" پژوهشگر صلح- ترجمه رضا نافعی


علی مطهری:

فرصت طلب های نفوذی

انقلابی دو آتشه شده اند!


راه توده 742 منتشر شد

هفته نامه راه توده – شماره 742 (پنجشنبه 29 خرداد 1398)- منتشر شد و مطالب آن روی سایت این نشریه، فیسبوک و کانال تلگرام راه توده قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به نخستین و مهم ترین گام برای تحولات در ایران ؛ یعنی خاتمه "خودی و غیر خودی" دارد. بخش دیگری از خاطرات "یان کولارژ" که رسیده است به انزلی و قرار گرفتن در کنار میرزا کوچک خان را هم دراین شماره می خوانید. همچنین مقالاتی را می خوانید دراین شماره باعناوین: ریشه 40 ساله نفوذ و جاسوسی در جمهوری اسلامی، امریکا به ضعیف ترین حقله سرمایه داری جهان تبدیل می شود؟، "سلطان زاده" رهبر کم نظیر حزب کمونیست ایران، فتوحات حکومتی اصولگرایان برای عقب نشینی قهرمانانه پس از رهبر، قتل و ترور مبارزان سیاهپوست روی دیگر تبعیض علیه سیاهان امریکا، امروز و دیروز در امریکائی که سراسر تبعیض است، رُم نیز در برابر چشم "نرون" سوخت، "خروشچف" با دروغ هائی که در کنگره 20 گفت، ضربه ای مهلک به تاریخ جنبش کمونیستی جهان زد و فراخوان حزب کمونیست روسیه برای رای "نه" به رفرنداوم اصلاح قانون اساسی این کشور.


مصاحبه خنده دار جانشین رئیس پلیس تهران

ساختمان شیشه ای صدا وسیما را

کشاورزان و معتادان آتش زدند؟


جهانگیری معاون اول روحانی:

نارضائی مردم از دولت

از اسفند 98 بتدریج کم شده!


عنوان اول پیک نت 27 خرداد

7 سال شنای روحانی

دراستخر رازگونه بیترهبری


عنوان اول پیک نت 26 خرداد

خبرهای حکومتی را با دقت بخوانید
 تا از اخباراصلی باخبرشوید


حساب بانکی

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

 

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 



کدام مطلب پیک نت روزگذشته

بیشتر خوانده شد؟

پر خواننده ترین مطلب آخرین شماره پیک نت در هفته گذشت روی تلگرام، عنوان اول «7 سال شنای روحانی در استخر رازگونه بیت رهبری» بود که نزدیک به 10 هزار خواننده داشت. همین مطلب روی فیسبوک پیک نت نیز 2700 خواننده داشت و روی 10 فیسبوک خوانندگان آن به اشتراک گذاشته شد.


تلگرام پیک نت


 فیسبوک پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران