ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

1 اسفند 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بدستور رئیس جمهور

گلوله باران دو جمهوری

با هدف آغاز جنگ در اوکراین

 
 
 

 

 

ارتش اوکراین، در یک اقدام تحریک آمیز جنگ علیه دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در شرق این کشور را با شلیک خمپاره آغاز کرد و صدها تن از مردم بی دفاع این دو جمهوری به شهر بندری روستف در خاک روسیه پناه بردند. در این دو جمهوری اعلام حالت فوق العاده شده و همه آنها که توان دفاع داشته اند مسلح شده اند. آنها خونین ترین و وحشیانه ترین نسل کشی را هم در جنگ دوم جهانی و هم در سالهای پس از فروپاشی اتحاد شوروی بخاطر دارند و اکنون نیز میدانند که فاشیست های اوکراین که تحت حمایت ارتش آن کشور قرار دارند می خواهند آن نسل کشی را بار دیگر تکرار کنند. همزمان با این گلوله باران ها که همزمان بود با آغاز کنفرانس مونیخ با سمت گیری به سود اوکراین به بهانه حمله ارتش روسیه، رئیس جمهور نیمه یهودی اوکراین بلندپروازی هائی را مطرح کرد که بدون هماهنگی و دستور امریکا و ناتو چنین جراتی نداشت. او درحالیکه فرمان گلوله باران دونباس را صادر کرده گفت:

«کشورهای ناتو باید صادق باشند چه اوکراین به آنها بپیوندد یا نپیوندد. کریمه و دونباس باید از طریق مسالمت آمیز به اوکراین بازگردند. هیچ کشور اروپایی اکنون نمی‌تواند بگوید از خطر در امان است. »

این در حالی است که مردم کریمه طی دو همه پرسی خواهان پیوستن به روسیه شده و به این کشور که آن را میهن اصلی خود میدانند پیوسته اند و دو جمهوری دونتسک و لوهانسک در شرق اوکراین نیز از سال 1994 اعلام استقلال و تاسیس دو جمهوری با نام های "جمهوری دمکراتیک خلق" کرده و بارها از روسیه و جامعه جهانی خواسته بودند که این دو جمهوری را به رسمیت بشناسد. مجلس روسیه چهار روز پیش با اکثریت قاطع آراء نمایندگان به پیش نویس ارائه شده از سوی فراکسیون حزب کمونیست در این مجلس برای به رسمیت شناختن دو جمهوری مورد اشاره رای مثبت دادند و مصوبه خود را برای امضاء و اجرا برای رئیس جمهوری ارسال کردند. پوتین طبق قانون اساسی 30 روز وقت دارد تا این پیشنویس را امضاء و ابلاغ کند. وی تاکنون این پیشنویس را رد نکرده و تنها خواهان مهلت برای امضاء شده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  20 فوریه 2022

 
 

اشتراک گذاری: