ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 اسفند 1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فیسبوک خبری اخبار سوریه

هدف ارتش خصوصی اوکراین

کشتار و ویرانی در کیف است

 
 
 

 

 

عکس: شماری از فاشیست های اوکراین که توسط ارتش جمهوری دونتسک در شرق اوکراین دستگیر شده اند.

یک کانال تلگرام خبری که گرداننده آن به امور نظامی آشنائی دارد و پیش از این اخبار سوریه را منتشر می کرد، در روزهای اخیر خبرهای مربوط به ورود ارتش روسیه به اوکراین را پیگیرانه پوشش میدهد. این تلگرام خبری که نام و لینک آن را در ادامه این مطلب قید می کنیم، در ارتباط با خطر جنگ خیابانی در کیف پایتخت اوکراین نوشت:

«کندی تحولات نظامی روز جمعه در کی‌یف این تصور را ایجاد می‌کند که پوتین قصد ندارد شهر را از طریق نظامی اشغال کند.  به دلیل حضور ناسیونالیست‌های افراطی مسلح اوکرائینی، که چند هزار نفر و کاملاً آموزش‌دیده و جنگ‌دیده هستند، تصرف کامل کی‌یف می تواند تلفات سنگینی از طرفین بر جای بگذارد و این شهر تاریخی و بسیار مهم و نوستالژیک برای روس‌ها را نیز نابود کند. ظاهرا پوتین در حال بازی روانی با رهبران کی‌یف است تا زلنسکی و دولت او داوطلبانه استعفاء دهند و قدرت را به تیم مورد نظر او تفویض کنند.

ابتداء زلنسکی درخواست کرد با روسیه مذاکره کند و پوتین احاله داد به ارسال هیئتی به بلاروس و مذاکره در آنجا. زلنسکی (که خود یهودی تبار است) با نفتالی بنت، نخست‌وزیر اسرائیل تلفنی صحبت کرد و درخواست کرد که مذاکره در اورشلیم و با وساطت دولت اسرائيل انجام گیرد.

زلنسکی و برخی از مقامات ارشد و الیگارش های اوکرائین یهودی و بعضی‌ دارای تابعیت دوگانه اوکرائینی- اسرائیلی هستند. یِوگن کورنیچک، سفیر اوکرائین در اسرائیل گفت: «ما معتقدیم که اسرائیل تنها دولت دمکراتیک در جهان است که روابط عالی هم با اوکرائین هم با روسیه دارد.»

در این فاصله، پوتین حکومت کی‌یف را «دارودسته معتاد به مواد مخدر و نئونازی» خواند که دال بر عدم تمایل او به مذاکره است. اسرائیل پاسخ منفی به درخواست زلنسکی نداد.

https://t.me/syriankhabar

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  27 فوریه 2022

 
 

اشتراک گذاری: