ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲۸ اسفند ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارشگر امریکائی جنگ:

درباره اوکراین، دولت ها

به مردم دروغ می گویند!

 
 
 

 

 

"لارا لوگپان"، گزارشگر جنگی آمریکایی در گزارش تازه ای درباره اوکراین گفت:

فکر می‌کنم در ارتباط با اوکراین هرگز به اندازه حالا اطلاعات نادرست به افکار عمومی جهان داده نشده باشد. من 35 سال است که به عنوان گزارشگر جنگ کار می کنم و هرگز افرادی را با مانیکور به رنگ پرچم اوکراین ندیده بودم. ما باید از ولادیمیر پوتین متنفر باشیم، همه چیز بدی که در مورد او گفته می شود را باور کنیم، و اوکراین را دوست داشته باشیم – هیچ چیزی غیر از این نباید گفت و نوشت و حتی فکر کرد.

پوتین به وضوح می دانست که هنگام ورود به اوکراین بدنبال چیست. ارتش روسیه با تمام قوا و کامل کار را شروع نکرد. روسیه از همان ابتدا یک استراتژی را دنبال کرد: آنها مستقیماً به تصرف کیف نرفتند، بلکه  آنها به دنبال دسترسی به  آزمایشگاه های سلاح های زیستی  و میکروبی در اکراین بودند.

ما بعد از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به آنجا آمدیم و به قول خودشان شروع به استفاده از این امکانات نه برای سلاح های بیولوژیکی، بلکه در ظاهر برای سلامت عمومی استفاده کردیم. اگرچه باور کردن آنچه رهبران ما می گویند دشوار است، زیرا آنها در مورد کووید، در مورد توطئه روسیه، در مورد پرونده اوکراین دروغ می گویند.

چیزهای زیادی در اوکراین در حال رخ دادن است که در مورد آنها صحبت نمی شود. در مورد تاریخ اوکراین، گردان :آزوف"، که توسط ایالات متحده و ناتو تأمین مالی می شود، بی صداقتی زیادی وجود دارد. در عکس‌ها، آنها پرچم ناتو و صلیب شکسته را همزمان در دست دارند. آنها از نشان نازی اس اس استفاده می کنند. در همه جای ارتش اوکراین می توانید این نشان را ببینید. حتی سربازان زن که به تمام جهان به عنوان نمونه ای از استقلال، روحیه، شادابی نشان داده می شوند - علامت فرقه خود را بر روی.یونیفورم های سیاه خود دارند.

کاخ سفید وانمود می کند که مهم نیست که فقط تعداد اندکی از نیروهای اکراین جزو این فرقه هستند، اما این درست نیست. آزوف از طریق ترور راه خود را به شرق اوکراین باز کرد. ما نمی خواهیم آن را بپذیریم. به همین دلیل کریمه به استقلال رأی داد، چرا کریمه می خواست با روسیه باشد. رسانه های غربی و غرب نمی خواهند این واقعیت را بپذیرند که غرب اوکراین از نازی ها حمایت می کند. آن منطقه بزرگترین مقر نازیهاست.

سیا و آلن دالس به نازی های اوکراینی شخصیت جدید و مصونیت دادند و  ایالات متحده سابقه طولانی در تأمین مالی و تسلیح نازی ها در اوکراین دارد. اینها گروه های نئونازی نیستند که اخیراً ظهور کرده اند، اینها پیروان نازی های واقعی جنگ جهانی دوم هستند. سازمان سیا از انقلاب رنگی در اوکراین در سال‌های 2013-2014 حمایت کرد - آنقدر که می‌توانید تصور کنید مداخله‌ای قدرتمند و علنی  داشت. در اخبار، از هانتر بایدن، نانسی پلوسی، جان کری، میت رامنی و فرزندانشان که میلیون‌ها دلار از شرکت‌های انرژی اوکراین دریافت کرده‌اند، خبری نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱۹ مارس ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: