ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۲ بهمن ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نشست خبری "بایدن"

من معتقد شده ام که روسیه

خواهان جنگ در اوکراین نیست!

 
 
 

 

 

بایدن در پایان سال اول ریاست جمهوری اش در یک نشست خبری شرکت کرد. این نشست در شرایطی برگزار شد که رسانه های مهم و تاثیر گذار امریکا که ریش آنها در دست یهودیان امریکا است، سنگین ترین تبلیغات را علیه او هدایت می کنند. عمده ترین دلیل مخالفت با او، پافشاری وی بر مذاکره اتمی با ایران است. بحران  اقتصادی و تورم 7 درصدی امریکا که فشار آن بر گرُده اکثریت مردم این کشور است، درحاشیه همین مسئله یعنی مذاکره اتمی با ایران قرار دارد. بی وقفه تبلیغ می شود که آراء او سقوط کرده است. جبهه بعدی که روی آن مانور می شود تشویق به رویاروئی نظامی با روسیه است.

متاثر از همین فشار سنگین به "بایدن" که گفته می شود با سابقه ترین رئیس جمهور امریکا درعرصه  دیپلماتیک است، بایدن در نشست خبری خود، زیر بار رویاروئی با روسیه نرفت و زیرکانه  گفت که امریکا نمی خواهد بجنگند و اگر جنگی هم آغاز شود مقصر روسیه است! او گفت:

"مسئولیت هرگونه حمله روسیه به اوکراین به عهده مسکو خواهد بود. اگر روسیه تصمیم بگیرد به اوکراین حمله کند، با عواقب فاجعه‌باری مواجه خواهد شد.  خسارت‌های بشری حمله به اوکراین برای روسیه بسیار زیاد خواهد بود و ما این کشور را مجبور به پرداخت هزینه سنگینی خواهیم کرد.

من درباره تحولات اوکراین با ولادیمیر پوتین (رئیس‌جمهوری روسیه) و سران کشورهای عضو ناتو گفت‌وگو کردم. معتقدم پوتین خواهان جنگ گسترده و فراگیر علیه اوکراین نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۲۲ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: