ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۱۱ بهمن ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نظرسنجی خود سیما نشان میدهد

مردم فیلم حیوانات را

به اخبار سیما ترجیح میدهند!

 
 
 

 

 

میگویند در حکومت های استبدادی، اگر می خواهید بدانید در مملکت چه می گذرد، حدس بزنید میان دو خط چه چیزی نوشته نشده است. منظور اینست که سفیدی ها را بخوانید و نه سیاسی ها را!

حالا درباره تازه ترین نظرسنجی که صدا و سیما منتشر کرده و خود گفته و خود خندیده، اعلام کرده «براساس نظرسنجی صداوسیما، «خندوانه»، «حیات وحش» و «فوتبال برتر»، به ترتیب، سه برنامه پُربیننده تلویزیون در ماه گذشته بوده‌اند. ۷۸.۹ درصد مردم کشور، در دی ۱۴۰۰، پای برنامه‌های سیما نشسته‌اند.»

با این فرض که همه ادعاهای صدا و سیما درست است و نظرسنجی انجام شده هم با واقعیت مو نمی زند. بسیار خب، حتی براساس همین نظرسنجی اعلام شده نیز مردم دیدن فیلم حیوانات را به دیدن مصاحبه ها و اخبار و بقیه برنامه ها ترجیح داده اند. البته برای "خندوانه" هم پای سیما نشسته اند همانگونه که برای مسابقات فوتبال! اگر این نظر سنجی نشان میداد که برای شنیدن خطبه های نماز تهران و یا هر شهر دیگری مردم پای سیما نشسته بودند، شک نداشته باشید که با سند و مدرک سعی می کردند ثابت کنند این نظرسنجی واقعی است. آن نزدیک به 79  در صدی هم که در دیماه 1400 پای سیما نشسته اند قطعا آمار بیننندگان همین سه برنامه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: