ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۱۲ بهمن ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با رهبر جمهوری "لوگانسک"

سازمان "سیا" سرگرم سازماندهی

گروه های خرابکار دراوکراین است

 
 
 

 

 

بالاخر در حاشیه اخبار جنجال آفرینی که درباره حمله قریب الوقوع ارتش روسیه به اوکراین پخش می شود، یک گفتگوی کوتاه از "لئونید پاسچنیک" رئیس جمهور  جمهوری "لوگانسک" در شرق اوکراین منتشر شد. او دراین مصاحبه گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) خرابکارانی را برای اوکراین آموزش داده است که امکان نخواهند داد صلح برقرار شود.

او که با خبرگزاری ریانووستی مصاحبه می کرد اضافه کرد: زمانی که ناتو از اوکراین خارج شود، دسته های خرابکاران را به جا خواهد گذاشت و این افراد با هماهنگی خارجی فعالیت خواهند کرد تا امکان بازگشت اوکراین به صلح و وضع عادی را نخواهند داد سازمان سیا از سال ۲۰۱۵ کارشناسان سازماندهی جنگ های پارتیزانی را اموزش داده است. سیا تلاش می کند که گروه مربیان اوکراینی برای جنگ های پارتیزانی ناشناخته بمانند و تمام تلاش های لازم برای غیرعلنی شدن فعالیت این افراد بکار گرفته می شود این افراد دسته هایی برای اجرای عملیات پاتیزانی آموزش می دهند و به اعضای این دسته ها استفاده از وسایل غیرنظامی به عنوان سلاح آموزش داده می شود.

ابتکار پیشنهادی اعضای شورای فدراسیون روسیه برای ارسال محموله های تسلیحاتی به منطقه دونباس (دو جمهوری که از سال 1914 در شرق اوکراین اعلام شده) می تواند تمایل مقامهای اوکراینی برای انجام اعمال نظامی و تحریک آمیز در منطقه دونباس را ازبین ببرد

--------------------------

پیش از این مصاحبه آندره تورچاک دبیر شورای عالی حزب حاکم "روسیه واحد" اعلام کرده بود که روسیه باید به جمهوریهای دونتسک و لوگانسک، تسلیحات لازم تحویل دهد

جمهوریهای دونتسک و لوگانسک واقع در منطقه دونباس که اکثر ساکنان آن را روس تبارها تشکیل می دهند از سال ۲۰۱۴ بطور یکجانبه از اوکراین اعلام استقلال کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۱ فوریه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: