ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 دی  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

پراکنده شدن کابینه بزودی شروع می شود

رئیسی، گیج و ناتوان

 نخست وزیر انتخاب کرده!

 
 
 

 

 عمر دولت رئیسی به نیمسال هم نکشیده که کوس ناتوانی او در راس قوه مجریه در رسانه های به صدا در آمده است. حتی روزنامه  ها خطاب به وی می نویسند که بهتر است حرف نزنید زیرا با حرف ها پوچ و تبلیغاتی که تاکنون زده اید عملا گرانی را تشدید کرده اید. فعلا یگانه روزنامه ای که از دولت رئیسی حمایت تام و تمام می کند روزنامه کیهان است. حتی روزنامه جوان که آن را ارگان دفتر سیاسی سپاه میدانند نیز دراین زمینه از کیهان فاصله گرفته است. تنها امام جمعه ای هم که کمر تعریف از دولت را بسته علم الهدا در مشهد است که هر هفته قربان صدقه دامادش می رود!

تنها در عرض یک روز؛ یعنی دیروز، رسانه های داخلی کشور درباره دولت رئیسی و شخص او نوشتند:

 تصمیم دولت برای گرفتن مالیات از دارایی‌های مردم چنان زیر فشار گذاشته که بیم یک انفجار اجتماعی می رود. روزنامه دیگری به نقل از ابوترابی فرد نوشته است: هر روز شاهد کاهش ارزش پول ملی هستیم.

حرف ها و تصمیمات متناقض که رئیسی و یا اعضای کلیدی کابینه اش می زنند و می گیرند نیز سوژه انتقادهای صریح از او شده است. حتی مجلس نیز که رئیسی مدعی داشتن ارتباط راهبری با آنست، ساز مخالف دولت را کوک کرده و روز گذشته بانگ مخالفت با قطع ارز 4200 تومان در آن بلند شد و گفته شد: برخلاف عزم دولت، قطعا ارز 4200 حذف نخواهد شد و قیمت بنزین هم در بودجه 1401 تغییر نمی کند. این درحالی است که دولت به بهانه دادن سوخت به دارندگان کارت ملی و نه دارندگان اتومبیل، می خواهد گرانی بنزین را گام به گام پیش ببرد تا مبادا شورش 98 تکرار شود. دراین میان تنور روزنامه جمهوری نیز روز به روز داغ تر می شود. همین روزنامه در شماره روز گذشته خود و در انتقاد از مالیات از دارائی ها و نه درآمدها که عملا فشار مستقیم به اکثریت مردم است نوشت: "مالیات را از درآمد می گیرند نه از دارایی"

در خود کابینه هم چند دستگی علنی شده و باحتمال زیاد همان انتقاد و قهر و استعفا و کنار گذاشتن های دولت بی کفایت احمدی نژاد بزودی شروع خواهد شد. احمدی نژاد رحیم مشاعی را پیش انداخته بود و کارها را به او محول می کرد و زمینه را برای جانشین  خود فراهم می ساخت و رئیسی هم به امید رهبر شدن، زیاد خود را درگیر کابینه نمی کند و مخبر معاون اول خود را عملا نخست وزیر کرده است و خودش در گِل توهمات و جاه طلبی ها در جا میزند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  26 دسامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: