ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 دی  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

غرب اولتیماتوم پوتین را جدی گرفت!

تلویزیون حزب کمونیست روسیه

ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 

 

 

روز یک‌شنبه 26 دسامبر، سرگیی ابوخوف، دبیر کمیته مرکزی حزب کمونیست روسیه و عضو فراکسیون این حزب در مجلس دوما در سخنرانی خود با اشاره به کنفرانس مستقیم تلویزیونی ولادیمیر پوتین با خبرنگاران گفت، پوتین با صراحت گفته است، اقدامات بعدی روسیه نه توجه به روند مذاکرات، بلکه به تحقق بی قید و شرط خواسته‌های روسیه بستگی دارد و غرب باید بدون چون و چرا، تضمین های لازم شرایط ما را بدهد. نماینده حزب کمونیست اعتقاد دارد، «ضمانت ها فقط نباید نوشته شوند بلکه باید عملی گردند ».

ابوخوف خاطر نشان کرد، رئیس جمهور صراحتاً اعلام کرد، روسیه به حمله احتمالی کیف، به دونباس عکس العمل تند نشان خواهد داد چرا که عدم رعایت الزامات امنیتی روسیه در میان است.  اضافه بر این، نماینده مجلس دوما به این بخش از سخنان پوتین توجه داد که گفت، آینده دنباس (با خط سیاه از بقیه اوکراین جدا شده) توسط مردم آنجا رقم خواهد خورد ( قبلاً مردم دنتسک و لوگانسگ در یک همه‌ پرسی شرکت کردند حساب خود را از اکراین جدا کردند و جمهوری خلق دنباس را اعلام کردند) و این منطقه دیگر بخشی از اکراین نامیده نمی شود. ضمن اینکه سال‌ها پیش اکراین، از توافقات 1 و 2 مینسک (با شرکت صدر اعظم آلمان، رئیس جمهور فرانسه، ولادیمیر پوتین و پراشنکو رئیس جمهور وقت اکراین) خارج شد.

این نماینده مجلس با اشاره به گفته اخیر الکساندر لوکاشنکو، رئیس جمهور بلاروس که گفته بود، با ملاقات ولادیمیر پوتین با رهبر جمهوری خلق چین، که چندی پیش صورت گرفت، می‌توان تصور کرد که کرملین در حال حاضر یک انتخاب ژئوپلیتیکی را انجام داده است.


https://www.rline.tv/news/2021-12-26-v-kprf-schitayut-chto-putin-vpervye-publichno-vydvinul-ultimatum-kollektivnomu-zapadu-/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  28 دسامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: