ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۱۸ دی ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تصمیمات شهردار تحمیلی تهران

بجای کوه های تهران

در بهشت زهرا گردش کنید!

 
 
 

 

 

پنجشنبه بمناسبت در گذشت دختر پیامبر ایران تعطیل بود و برخلاف تعطیلات تابستانی مردم این تعطیل را فرصتی برای سفر به شمال کشور ندانستند. زاکانی شهرداری تحمیلی تهران که حدس می زد جوانهای تهران در دو روز تعطیل پنجشنبه و جمعه به کوهای شمال تهران بزنند کوهپیمائی را ممنوع کرد. ماموران پشت سر جوانهائی که قصد کوهپیمائی داشتند راه افتاده و داد می‌زند: امروز کوه تعطیل است! حق ندارید قدم بزنید!"  "تله‌کابین، پارکینگ، جاده سلامتی، غرفه‌ها و سایر خدماتش" هم تعطیل شد.

این اقدام زاکانی در ادامه اعلام گورستان بهشت زهرا به گردشگاه دانش آموزان، زیاد تعجب آور نبود و چهره دولت رئیسی بیش از امروز از پشت پرده بیرون آمده و مردم تازه خواهند دانست که چرا باید از دولت روحانی حمایت می کردند و دردام تبلیغات همین دار و دسته ای که دولت و مجلس و شورای شهر و شهرداری تهران را بدست گرفته اند نمی افتادند.

همزمان با همین تصمیمات و توصیه های مضحک که نه کسی آن را مراعات می کند و نه آن را جدی می گیرد و نه بجای کوه رفتن جوانها می روند نماز جمعه، احمد توکلی نماینده سابق مجلس از طیف اصولگرایان گفت:

«ما نباید خود را فریب بدهیم. در ۴۰ سال گذشته اعتماد مردم به حکومت ما هیچگاه باندازه اکنون پایین‌ نبوده است. ممکن است آن اتفاقی رقم بخورد که نباید بخورد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: