ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

 ۱۸ دی ۱۴۰۰

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 18 دیماه

گویا دوباره بوی کباب برخاسته!

اخبار سنگین مملکت را

اول مجتبی میداند، بعدا رهبر

 
 
 

 

 

احمدی نژاد و انصارش تا حالا چند بار خیز برداشته اند که خود را تابع رهبر آینده نشان بدهند. او که ریاست جمهوری پر حاشیه و پر مسئله اش و مصونیت از پیگرد حقوقی و حکومتی اش را مدیون مجتبی خامنه ایست، حدود یکسال و نیم پیش یک عده ای را با پوسترهای "لبیک یا مجتبی" به خیابانهای مرکزی تهران فرستاد، اما رهگذاران با بی اعتنائی از کنار توزیع کنندگان این پوسترها گذشتند و بعد از دو روز هم نهادهای انتظامی و امنیتی اعلام کردند که اقدام این افراد خودسرانه بوده و جلوی آن گرفته شد و این موج موقتا خوابید.

احمدی نژاد شاید از بالا و پائین رفتن نبض رهبر اطلاع پیدا کرده بود و خواست پیشتاز لبیک یا مجتبی باشد. جلوی آن لبیک خیابانی گرفته شد اما احمدی نژاد نشان داد که جسارت راه انداختن چنین موجی در تهران را دارد. شاید هم با این نمایش خیابانی خواست سرسپردگی خود را به مجتبی نشان بدهد و حیات سیاسی اش را مستحکم کند. این ماجرا و این خیز، با آن حرکت خیابانی که جلوی آن گرفته شد خاتمه نیافت و هراز چند گاهی به اشکالی دیگری چه از جانب خود او و چه از جانب انصار وی خودنمائی می کند. از جمله مشاور احمدی نژاد "عبدالرضا داوری" که یکبار هم پس از ربودن روح الله زمُ و انتقال او از بغداد به تهران باتهام همکاری با او دستگیر و سپس آزاد شد، روز گذشته در توئیتی نوشت:

«این که "حاج آقا مجتبی" سنگین ترین خبر سه دهه اخیر را در حساس ترین شرایط به استحضار رهبر معظم انقلاب می رسانند، فقط یک معنا دارد. جایگاه ایشان در دستگاه هدایت و راهبری جمهوری اسلامی جایگاهی رفیع، امین و بی بدلیل است»

مثل اینکه دوباره حال رهبر جمهوری اسلامی مساعد نیست و انصار احمدی نژاد پیش افتاده اند:

یعنی که یعنی!

عسگری رئیس سابق صدا و سیما هم پیش از رفتن از صدا و سیما مصاحبه ای کرد و برخی خاطرات خود را نقل کرد. از جمله درباره لحظه خبر شدن از ترور قاسم سلیمانی در بغداد. او گفت ساعت 4 صبح از بیت رهبری به من تلفن شد. آنسوی خط آقا مجتبی بود. ایشان گفت: حاج قاسم در بغداد ترور شد! و من فورا خودم را رساندم به محل کارم. (صدا وسیما)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  ۸ ژانویه ۲۰۲۲

 
 

اشتراک گذاری: