ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

20 دی  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی های روز گذشته رهبر و رئیسی

قرار شد با شیطان اکبر

در وین تعامل اتمی شود!

 
 
 

 

 

روز گذشته ابراهیم رئیسی با ظاهری آشفته (ریش پریشان و چشمانی گود افتاده) در مجلس دردفاع از بودجه سال آینده سخنرانی کرد و رهبر جمهوری اسلامی نیز بصورت ویدئوئی سخنرانی و خبر مصالحه اتمی در وین را (سربسته) اعلام کرد. او برای اعلام این خبر، پس از چیدن صغرا و کبرای ستایش از قاسم سلیمانی و ستودن آیت الله مصباح یزدی به امید خنثی کردن رجزخوانی های احتمالی جبهه پایداری علیه مذاکرات وین، گفت که "تعامل" با "سازش" تفاوت دارد و ما با امریکا تعامل می کنیم. گوئی حسن روحانی و ظریف می خواستند تخاصم کنند و به همین دلیل در آخرین دیدار هیات دولت روحانی با وی که جنبه خداحافظی هم داشت، ایشان آن دولت را متهم به گفتگو با غرب کرد. حالا نمایندگان خود او در وین، با راس خیمه غرب، یعنی امریکا درحال تعامل هستند. تعاملی که در ماههای پایانی دولت روحانی انجام شد و روحانی بارها خواهان امضای آن در ایران (موافقت رهبر) شد و به آن تن داده نشد و گریبان مردم زودتر از این از چنگ تحریم ها بیرون آورده نشد.

رئیسی هم که درمذاکرات وین نه سر پیاز است و نه ته پیاز و در داخل کشور هم دور خودش می چرخد، در مجلس گفت که لغو ارز 4200 تومان را از دستور کار دولت تا سال آینده خارج می کند و در این مورد رهبر به او گفته با مجلس همآهنگی کن. رئیس جمهور که هنوز هیچ برنامه اقتصادی را اعلام نکرده و در تمام ماههای گذشته سرگرم موج سواری و شعار دادن و دستورات هوائی دادن است، دیروز هم گفت: "هر طرحی که در جهت ریشه کن کردن فقر در کشور باشد مورد حمایت دولت است." بقول معروف "شیره را خورد و گفت شیرین است!" دولت باید طرح بدهد و مردم حمایت کنند اما رئیسی نعل وارونه زد.

بقیه حرف های پوچ او را بخوانید:

- ارز ترجیحی دغدغه همه ما است.

- سفره مردم خط قرمز ماست،

- اگر ارز ترجیحی قطع شود باید برای جبران آن مخصوصا برای اقشار ضعیف فکری بشود.

- عدالت در پرداخت ها برای تمام کسانی که به نام دولت و حکومت کار می کنند رعایت شود.

- اساتید دانشگاه، معلمان، کارکنان قوه قضائیه، دادگستری و تمام کسانی که به نام دولت و حکومت کار می کنند باید از نظام عدالت در پرداخت حقوق برخوردار شوند.

- آینده را روشن و امیدوار کننده می بینم

- همگرایی دولت و مجلس ضروری است

- زمینه برای اجرای عدالت در کشور فراهم شده است.

- باید عدالت در کام مردم شیرین شود، ولی دشمن نمی خواهد ما به این نقطه برسیم.

- علیرغم شرایط و وضعیتی که دشمن به دنبال آن بود «یعنی تحریم ها و تهدید ها» شرایط بهتر از هر زمان شده و آینده را روشن و امیدوار کننده می بینم.

گوئی ایشان رئیس جمهور نیست، بلکه یک مصلح حکومتی است و از دیگران میخواهد چنین کنند و چنان کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  10 ژانویه 2021

 
 

اشتراک گذاری: