ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت اول آذر

کاسه "چه کنیم؟"

روی دست مجلس و دولت!

 
 
 

 

 همه آنها که روحانی را زیر منگنه برجام و پرهیز از مذاکره، تصویب نکردن کامل پیوستن به کنوانسیون پولشوئی و مبارزه با قاچاق مواد مخدر و حتی جلوگیری از واردات واکسن کرونا قرار داده بودند و هر روز یک نمایشی در مملکت به راه می انداختند، حالا در برابر مشکلاتی به زانو در آمده اند که دولت روحانی علیرغم همه دشواری ها و کارشکنی ها جلوی آن را تا آنجا که در توان داشت گرفته بود. مذاکرات وین را تا آستانه امضای قرار داد و آغاز برداشته شدن تحریم ها پیش برد اما رهبر تائید نکرد و بادمجان دور قاب چین ها نیز بر طبل پایان برجام کوبیدند. گاری شکسته نظام تا انتخابات 1400 در گل و لای بحران پیش برده شد و سپس روحانی آن را تحویل بیت رهبری داد و بیت رهبری هم تحویل ابراهیم رئیسی. دولتی تشکیل شد در نهایت بی کفایتی و بی اطلاعی که نامش را گذاشتند دولت انقلابی. حالا دولت انقلابی هرچه می کوشد گاری شکسته را از گل بیرون بکشد، این گاری بیشتر در گل فرو می رود. حالا همانها که کرُکرُی می خواندند، نه تنها تسلیم واقعیات شده اند بلکه بانگ تسلیم برداشته اند.

مجتبی ذوالنور، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و از شاگردان مصباح یزدی که مدتی هم نماینده رهبر در سپاه شده بود، روز گذشته شرم و حیا را گنار گذاشته و ادعاهای گذشته اش را پس گرفته و گفت:

"جمهوری اسلامی به دنبال این است که چک نسیه برجام را نقد کند، چرا که هزینه‌های آن را داده است؛ پس اگر کسانی اتهام بزنند که جمهوری اسلامی برای احیای برجام اراده‌ای ندارد این اتهام واهی و ظالمانه است. اراده ما احیای برجام است. ما بدنبال وقت‌کشی و فرسایشی شدن موضوع نیستیم. فرسایشی شدن یعنی سردرگمی در حوزه اقتصاد داخلی‌ و بلاتکلیف ماندن مردم و اقتصاد. اگر پای میز مذاکره نرویم متهم به این می‌شویم که جمهوری اسلامی ایران پای کار نمی‌آید که مشکل را حل کند. ما طلبکار هستیم و همیشه طلبکار به دنبال طلبش می‌رود.

(ذالنوری همان است که در دولت روحانی، در رأس نمایندگانی بود که در اردیبهشت 1397 ، برجام را در مجلس آتش زد!"

حالا بخوانید از معاون اول رئیسی که هر مشکل و تصمیمی را ایشان به او حواله می دهد و خودش کنار می ایستد. مخبر روز گذشته گفت:

کسر بودجه جدی و محدودیت درآمدی داریم. ارز ۴۲۰۰ تومانی مفید به حال کشور نیست. (نمی گوید پول نداریم که یارانه به مردم بدهیم)

عکس: ذوالنوری هنگام آتش زدن برجام در مجلس


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: