ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

۲  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نشانه هائی از این آشتی

به صدا و سیما دستور

آشتی با مردم داده شده؟

 
 
 
 

 

پخش کمرنگ اخبار مربوط به تظاهرات مردم اصفهان علیه خشک شدن زاینده رود از سیمای جمهوری اسلامی به این سئوال دامن زده است که چه کاسه ای زیر نیمکاسه است. این شک و تردیدها ناشی از بی اعتمادی به حکومت و دروغگوئی و توطئه های بی وقفه از سوی نهادهای امنیتی جمهوری اسلامی است. به همین دلیل کمتر به این فکر می کنند که ممکن است تغییراتی در سیاست ها بوجود آمده باشد. همین نا باوری نسبت به سخنان و اظهار نظرهای رئیس قوه قضائیه "اژه ای" وجود دارد و کمتر به آن فکر می کنند که احتمالا از بیت رهبری دستور این موضع گیری ها و عقب نشینی های احتمالی داده شده است. در ارتباط با تغییرات احتمالی سیاست های سیمای جمهوری اسلامی روز گذشته روزنامه شرق نوشت:

«گزارش صدا و سیما از تظاهرات اصفهان را باید در ادامه و راستای سیاست‌های اخیر پیمان جبلی رئیس جدید صدا و سیما ارزیابی کرد یا تحول در سیاست‌های بالادستی این رسانه؟ آنچه مشخص است این است که رسانه ملی به تازگی کارکرد ملی پیدا کرده است. »

تغییراتی که روزنامه شرق حدس زده، همزمان شده است با خبرهائی که درباره بازگشت عادل فردوسی پور به سیما و راه افتاده برنامه فوتبال جریان دارد که البته او شرایطی را از هم اکنون برای این بازگشت تعیین کرده است.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت ۲۳ نوامبر ۲۰۲۱

 
 

اشتراک گذاری: