ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

3  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی رئیسی

کارهائی که نمی گذاشتیم

روحانی بکند، خودمان می کنیم!

 
 
 

 

 

در تفسیر و تحلیل بسیاری از رویدادها، اغلب اتفاق می افتد که خبر انتشار یافته درباره آن رویدادها را باید سر و ته کرد تا معنای آن را دقیق تر فهمید و تفسیر کرد. یعنی مثلثی را که روی سر ایستاده باید برگرداند روی پا. در جمهوری اسلامی به کرات چنین اتفاقی می افتد، از جمله در تازه ترین سخنرانی ابراهیم رئیسی که روز گذشته گفت:

«روز به روز به پیشرفت کشور امیدوارتر میشوم و احساس جدی نسبت به گشایش های بیشتر در کشور دارم. فروش نفت، منابع پولی، ارتباطات بینالمللی و همه چیزهایی که قبلیها میگفتند نمیشود، دارد اتفاق میافتد، به هیچکس نیز در دنیا باج ندادهایم.»

این سخنرانی را که روی پایش برگردانیم می شود تا حالا در سایه نشسته و جلوی کار دولت روحانی را می گرفتیم، به همین امید که کار بیفتد دست خودمان تا همان کاری را بکنیم که نمی گذاشتیم دولت روحانی بکند! والا زیر 4 ماه، چنان ادعاهائی که رئیسی می کند ناممکن است. آن کارشکنی 8 ساله که با فلج کردن برجام و بهانه دادن به دست ترامپ برای لغو آن و سپس تحریم  های کمرشکن ایران همراه شد و تا جلوگیری از خرید واکسن کرونا و مرگ نزدیک به نیم میلیون ایرانی پیش رفت، حالا با عقب نشینی و رفتن پای میز مذاکره وین و باز کردن مرزها برای ورود واکسنی که در دولت روحانی خریده شده بود به دستآورد همان دولت سایه که حالا سکاندار قوه مجریه شده تبدیل شده است. البته به ادعای رئیسی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 24 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: