ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

قاتل کشته شد تا معلوم نشود سلاح را ازکجا آورده بود

قتل عام خانوادگی

با "کلاشنیکف" در استان فارس

 
 
 

 

 

خشونتی در جامعه ایران نهادینه شده که شاید درتاریخ بی نظیر باشد. این خشونت از فردای پیروزی انقلاب 57 درایران آغاز شد و حالا به اوج خود رسیده است. انقلاب با خشونت پیروز نشد اما حکومت با خشونت موقعیت خود را تحکیم کرد. بنابراین، این خشونت از صدر که حاکمیت باشد به جامعه منتقل شده و همچنان ادامه دارد. حتی در همین مقابله با تظاهرات مردم اصفهان در بستر زاینده رود، مردم دهها فیلم خشونت نیروهای انتظامی و لباس شخصی های تحت حمایت آنها در بستر زاینده را دراین روزها دیده اند. خشونت حکومتی با دروغ و سانسور و تحریم واقعیات در پیوند است. آخرین نمونه تکراری آن همین تبلیغات نخ نمائی است که علیه تظاهرات مردم در اصفهان راه افتاده است. تبلیغاتی که شمار آن در جمهوری اسلامی افزون تر از آنست که بتوان شمارش کرد.

در کمتر نزاع و اختلافی است که سلاح سرد به کار گرفته نشود و یا با شلیک گلوله چند تنی جان خود را از دست ندهند. آمار پزشکی قانونی در باره مراجعه مجروحان نزاع های خانوادگی و خیابانی و ثبت نام قربانیان این نزاع ها در پزشکی قانونی شاهدی غیر قابل انکار است. اما نکته قابل توجه دیگر سلاحی است که در برخی نزاع ها به کار گرفته می شود. از جمله مسلسل "کلاشینکف" که در اختیار هرکسی نیست و بعنوان سلاح سازمانی سپاه و بسیج، علی القاعده در اختیار آنهاست. هفته گذشته در یک نزاع خانوادگی داماد 5 عضو خانواده را به رگبار کلاشینکف بست و کشت. قربانیان این نزاع 2 برادر همسر، دختر و پسر برادر همسر و بالاخره خود همسر قاتل بودند. واقعه در فارس اتفاق افتاد و تنها خبری که حکومت از سرانجام این قتل عام خانوادگی اعلام کرد این بود که قاتل را ماموران نیروی انتظامی کشتند!

شغل قاتل، محل کشته شدن او توسط نیروی انتظامی، وابستگی احتمالی قاتل به نهادهای نظامی، شماره سازمانی کلاشینکف، دلیل اختلاف خانوادگی و .... همه در ابهام و سربسته باقی ماند و احتمالا قاتل برای سربسته ماندن ماجرا و گریز از پاسخ به سئوالات بالا کشته شد تا صورت مسئله پاک شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: