ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 8 آذر

ترور فخری زاده و سلیمانی

ریشه در داخل کشور داشت!

 
 
 

 

 

قاسم سلیمانی، محبوب ترین فرمانده سپاه در میان بدنه سپاه بود و حداقل از نگاه رئیس جمهور و رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، از آگاه ترین و برجسته ترین نظامیان. این ارزیابی بلافاصله پس از ترور موشکی سلیمانی توسط امریکا در بغداد از جانب روس ها اعلام شد. محمدجواد ظریف نیز در مصاحبه 3 ساعته ای که با سعید لیلاز داشت و انتشار آن تبدیل به جنجالی داخلی و خارجی در آستانه انتخابات 1400 شد تقریبا همین صفات را از سلیمانی بیان می کند. البته او علاوه بر تائید صلاحیت های نظامی و سیاسی سلیمانی و با ذکر اختلاف نظرهائی که با او داشته می گوید که سلیمانی در سپاه صاحب نفوذ وسیع بود و ضمنا بیشتر صلح طلب بود تا جنگ طلب. (نقل به مضمون). حالا که دولت رئیسی را نظامی های سپاه قبضه کرده اند، بیش از گذشته می توان حدس زد که ترور سلیمانی طرحی بود که امریکا با کمک عواملی از داخل کشور توانست آن را عملی کند. از آنجا که مرده همیشه بی خطر است، حالا همانها که بیشترین رقابت و حسادت و دشمنی را با سلیمانی داشتند، پشت اسم او سنگر گرفته و سنگ او را به سینه می زنند. همانها که فرماندهان سپاه را یکی یکی تائید صلاحیت برای پست های دولتی کرده و در اختیار رئیسی می گذارند. هیچ رویدادی تا ابد پنهان نمی ماند. همانگونه که رویدادهای دوران رضاشاه و محمدرضا شاه پنهان نماند، رویدادهای تلخ دوران ناصرالدین شاه پنهان نماند، رویدادهای دوران صفویه پنهان نماند و ... این حکم تاریخ است. بر این مبنا، واقعیات بسیاری از رویدادهای ایران نیز سرانجام بصورت اسناد و خاطرات منتشر خواهد شد. چنان که ملک الشعرا بهار بسیاری از رویدادها و از جمله ترور میرزاده عشقی شاعر و آیت الله مجلسی و یا قتل تیمورتاش در زندان رضاشاهی را در کتاب دو جلدی "تاریخ احزاب سیاسی ایران" نوشت و منتشر شد. تازه ترین اظهار نظر فرزند "فخری زاده" که او را طراح بسیاری از فعالیت های اتمی ایران میدانند، زمینه ساز تکرار نکات بالا شد، گرچه تکراری بود و از همان روز و ساعت اولیه اعلام ترور قاسم سلیمانی در پیک نت نوشته شد.

فرزند فخری زاده گفته است: «اگر جریانات سیاسی اطراف پدرم را بررسی کنید، به عاملان ترورش می رسید. اگرچه نحوه ترور ایشان مهم است اما از آن مهم‌تر اینست که ابتدا افراد یا گروه‌هایی شناسایی شوند که در این ٢٠ سال مقدمات ترور او را فراهم کردند.  یعنی از سال ١٣٧٨ که اولین ترور پدر ناکام ماند و چندین بار این ترورها ادامه داشت تا در ۷ آذر ١٣٩٩ توانستند او را بکشند.

جریانات سیاسی پیرامون پدرم و صنعت هسته‌ای کشور باید به دقت مورد بررسی قرار بگیرد تا برسیم به عاملان و آمرانی که باعث ترور کسی می‌شوند که رژیم منحوس صهیونیستی و استکبار جهانی ۲۰ سال بدنبال آن بودند!»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: