ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با نمایندگان اصفهان درمجلس

در روزهای اعتراضات مردم

قرعه سخنرانی بنام ما نیفتاد!

 
 
 

 

 

سه روز پس از سرکوب تظاهرات آب در بستر خشک زاینده رود، خبرگزاری ایلنا به سراغ نمایندگان اصفهان در مجلس رفته و از آنها پرسیده که در آن روزها کجا بودند و چه کردند؟

آنها گفته که در آن ‌روزها به اصفهان نرفته‌اند و نطقی هم نداشته‌اند اما، در عوض پلیس به وظیفه‌اش عمل کرد.

امیرحسین بانکی‌پور، یکی‌از نماینده‌های اصفهان گفته: از وضعیت (این دوران) اصفهانی بی‌اطلاعم چون اساسا در این مدت، اصفهان نبوده و قم بودم.

مهدی طغیانی، نماینده دیگر اصفهان هم  گفته: «در حد یک روز و برای پیگیری حضور وزیر نیرو به اصفهان رفتم و برگشتم و فرصت نکردم در جمع کشاورزان معترض در بستر زاینده‌رود حاضر شوم!»

او در پاسخ به این پرسش ایلنا که «آیا برای کشاورزان اصفهانی که سال‌ها است حقابه شان را درست دریافت نکرده‌اند و حالا در بدترین وضعیت اقتصادی قرارگرفته‌اند، نطقی در مجلس داشته‌اید»، پاسخ داده: «نه من و نه نمایندگان دیگر اصفهان نطق نداشتیم؛ چون نطق سالیانه است و باید برای آن ثبت‌نام کنیم. مگر این ‌که اضطراری باشد که  باید در قرعه‌کشی برنده شویم.»

درباره یورش به تظاهر کنندگان نیز گفته است:: «من در جزئیات و میدان نبودم ولی اصل برقراری امنیت، کار نیروهای انتظامی بوده و آن‌ها هم باید به وظیفه‌شان عمل کنند. کشور ما که کم دشمن نداشته و سعی دارند تا از این موقعیت‌ها، سواستفاده کرده و جلو بیایند.  البته ممکن است کسانی در نیروهای انتظامی به دلیل خستگی و فشار زیاد برای جمع کردن کار، اشتباهاتی کرده باشند!" (به قیمت چشم و صورت و بینائی جان مردم)

فیلمی که می بینید مربوط به دوران پیش از تظاهرات اخیر مردم در بستر زاینده رود است. همین فیلم نشان میدهد که حرف کشاورزان همین ها بوده که می شنوید و به زاینده رود هم رفتند تا همین ها را بگویند. حرف هائی پیش از تظاهرات اخیر به گوش مقامات نرفت.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 30 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: