ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در انتظار اخبار رسانه های اسرائیل

انفجار جدید نظنز را

مردم نگران حمله فاش کردند

 
 
 

 

 

حادثه انفجار جدید در نظنز و اخبار ضد و نقیضی که بعنوان خبرهای رسمی از جانب حکومتی ها اعلام شد، یکبار دیگر نشان داد که حکومت هنوز نمی خواهد بپذیرد که دوران قورباغه رنگ زده را جای فولکس واگن فروختن گذشته است. نه تنها در ایران که در همه جای جهان. آن پلیسی که در امریکا زانو روی گلوی یک سیاهپوست گذاشت و او را کشت فکرش را نمی کرد که فیلم این لحظات با گوشی های همراه گرفته شده و بسرعت توفان در فضای مجازی منتشر می شود. در همین عراق بیخ گوش ایران، هنوز دولت عراق خبر ترور یک افسر اطلاعاتی ارتش را اعلام نکرده، عکس و فیلم صحنه ترور همراه با اطلاعات مربوط به سابقه این افسر اطلاعاتی و گمانه زنی درباره ترور او توسط حشدالشعبی در فضای مجازی منتشر شد. از حکومت نظامی اصفهان دهها فیلم و عکس در فضای مجازی منتشر شد و در باره حادثه جدید نطنز نیز هنوز حکومت سخن خود را یکپارچه نکرده و هر نهادی یک چیزی می گفت که مردم، که این روزها نگران حمله نظامی اند و هوشیارانه آسمان را زیر نظر دارند، عکس نور آسمانی و خط رد موشک و پهپاد را روی آسمان نطنز در فضای مجازی منتشر کردند. آن که از دوران عقب مانده، حکومت است و نه مردم.

 

درباره این حادثه ابتداء گفتند رزمایش دفاعی و از پیش طراحی شده بوده و ارتباطی به خرابکاری ندارد و سپس گفتند یک پهپاد را سرنگون کرده اند. البته نگفته اند پهپاد خودی بوده و یا مهاجم؟

ایرنا خبرگزاری رسمی جمهوری اسلامی نوشت انفجار در فاصله ۲۰ کیلومتری از تاسیسات هسته‌ای نطنز رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم وابسته به نیروهای نظامی شدت انفجار را تایید کرد و نوشت شدت انفجار به حدی بود که موج آن باعث آسیب به درب بعضی خانه‌ها شد.

خبرگزاری فارس وابسته به سپاه نوشت «شنیدههای غیررسمی از انهدام یک پهپاد ناشناس حکایت دارد

یک روزنامه نگار اصولگرا در توئیتر نوشت که ماجرا مربوط به حمله تهاجمی به سایت هسته‌ای نطنز پس از پایان بی نتیجه دور هفتم مذاکرات وین بوده است.

ظاهرا، حرف آخر را نه مقامات جمهوری اسلامی بلکه رسانه های اسرائیل خواهند نوشت!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 دسامبر ۲۰۲۱

 
 

اشتراک گذاری: