ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ایران، چرا باید

قربانی یک حمله اتمی شود؟

وبسایت گلوبال ریسرچ-  ترجمه ابراهیم بیگی

 
 
 

 

 

بازی بزرگی هم از داخل ایران و هم از خارج کشور درجریان است که حمله اتمی به ایران ممکن شود. در این میان بی خردی سیاسی- تبلیغاتی حکومت نیز به این دو جریان کمک می کند و بر حسب نشانه ها، اسرائیل با تمام قوا در پشت این بازی منجر به فاجعه قرار دارد. تدارک این حمله اتمی، مربوط به امروز و دیروز و توافق یا عدم توافق در مذاکرات برجام نیست، اما برهم زدن برجام و جلوگیری از توافق اتمی بخشی از این استراتژی است. همزمان با این بازی خطرناک، امریکا که به ظاهر از افغانستان خارج شده و در تدارک ترک عراق نیز هست، جنگ بزرگتری را در مرزهای روسیه و چین تدارک می بیند، که شعله ور شدن این جنگ در جمهوری های آسیائی روسیه نیز در تدارک است. با نقش آفرینی داعش و طالبان.

 

"میشل شوسودوفسکی" تحلیلگر سیاسی 10 سال پیش از این استراتژی پرده برداشت و در وبسایت "گلوبال ریسرچ" نوشت:

حمله با کلاهک های اتمی به ایران از سال 2005 جزو برنامه های پنتاگون بوده است. اگر چنین حمله ای رخ بدهد، تمام خاورمیانه و آسیای مرکزی در آن می سوزد و پای بشریت نیز به جنگ جهانی سوم کشیده خواهد شد.

تکنولوژی نظامی در قرن 21 در حد بسیار پیشرفته ای قرار دارد که در آن از ترکیب سیستم های پیچیده ی جنگ افزاری در کنار یکدیگر استفاده می شود. ما در محل تلاقی "جدی ترین بحران" در تاریخ بشریت قرار داریم. آینده بشریت در گرو آن است. شرایط موجود را می توان در قالب نقشه های جنگ پیشرفته با نیروی نظامی نیرومند با استفاده از کلاهک های اتمی فرض کرد.

زرادخانه ی سلاح های اتمی تاکتیکی غرب بر اساس دروغگویی دانشمندان نظامی هم پیمان پنتاگون دائما "بدون ضرر و زیان برای انسان های اطراف محل اصابت تبلیغ می شوند، و این که انفجار اصلی در زیر زمین اتفاق می افتد".

اقدامات نظامی و اطلاعاتی ایالات متحده در نقاط مختلفی از جهان انجام می شود. برنامه های جنگی در ناحیه بزرگتری از خاورمیانه و آسیای مرکزی در حال اجراست که شامل عملیات هماهنگ علیه ایران می شود تا به یک صحنه ی جنگ منطقه ای بزرگ و وسیع و در قالب یک جنگ منطقه ای وسیع دنبال شود که از خط ساحلی شرقی دریای مدیترانه در لبنان- سوریه تا مرز افغانستان- پاکستان با چین غربی امتداد یابد. اسرائیل، لبنان و ترکیه نیز به کام جنگ کشیده خواهند شد.

ذکر تاریخچه این طرح نظامی از جمله نقش برجسته اسرائیل با اهمیت است. همکاران اصلی این نقشه شامل ایالات متحده، انگلستان و اسرائیل از سال 2005 همیشه در حال "آماده باش کامل" بوده اند. مرکز فرماندهی عملیات نظامی علیه ایران در پنتاگون است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 دسامبر ۲۰۲۱

 
 

اشتراک گذاری: