ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24  اذر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ظریف، زنگنه و جهرمی

آغاز اعتراف به خدمات

3  وزیر دولت روحانی

 
 
 

 

 

کابینه روحانی سه وزیر شاخص داشت. زنگنه وزیر نفت، ظریف وزیر خارجه و جهرمی وزیر ارتباطات. آنها که در کابینه رئیسی جایگزین این سه وزیر شده اند، فرسنگ ها از توان این سه فاصله دارند و این از خطاهای 40 و چند ساله جمهوری اسلامی که معیار تشکیل دولت های جدید نه بهره گیری از افراد توانمند دولت قبلی، بلکه معیار بر سر کار آوردن هم خطی ها و کسانی است که با آنها در یک باند بوده اند.

روز گذشته، پس از چند اظهار نظر غیر منصفانه درباره جهرمی که باید او را پایه گذار دولت الکترونیک در ایران دانست، عیسی زارع ‌پور وزیر ارتباطات دولت رئیسی اعتراف کرد:

"من در گذشته قبل از این ‌که وارد وزارت ارتباطات شوم نسبت به بسیاری از مسائل انتقاد داشتم، اما زمانی که وارد شدم دیدم واقعا فرد قبلی که جای من بوده به بهترین شکل ممکن برخی از موضوعات را مدیریت کرده است. شاید اگر من در آن وضعیت زمانی قرار داشتم می‌توانستم تنها ۲۰ درصد تصمیم بهتری بگیرم!"

ظاهرا علی باقری‌کنی هم تلویحا اعتراف کرده که نظراتش در باره برجام اشتباه بوده است  و همان برجام را نه یک کلمه زیاد و نه یک کلمه کم می‌خواهیم!

باید دید وزیر نفت هم به همین نتیجه می رسد؟ البته بعید است ابراهیم رئیسی به چنین اعترافی تن بدهد و بگوید که روحانی در بدترین شرایط اقتصادی و زیر فشار از خارج و فشار ما از داخل کشور را اداره کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 دسامبر ۲۰۲۱

 
 

اشتراک گذاری: