ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

16 آبان  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مجید انصاری

عداوت و نفرت پراکنی

منشور حکومت پس از خمینی شد

 
 
 

 

 

مجید انصاری از آن لقمه هائی است که تاکنون قدرت نتوانسته آن را قورت بدهد. در اوج کشتارهای ابتدای دهه 60 نماینده آقای خمینی در امور زندانها شد و بسیار تلاش کرد تا لاجوردی را از اوین بردارد که برای مدت کوتاهی موفق هم شد. عضو مجلس خبرگان بود که بتدریج او را هم مانند آیت الله خوئینی ها از این مجلس حذف کردند. با خاتمی همراه شد، نماینده مجلس شد و در پایان دوره احمدی نژاد پرونده ای قطور را از فساد و اختلاس این دوره تهیه کرد و به همراه جهانگیری به بیت رهبری برد و زمینه ساز انتخابات نیمه آزاد 92 شد که محصول آن حسن روحانی بود. در دولت روحانی معاون پارلمانی او شد اما پس از مدتی با فشارهائی که به روحانی آوردند از این معاونت دست شست. عضو مجمع روحانیون مبارز است که در مخالفت با جامعه روحانیت مبارز در زمان آقای خمینی تشکیل شد. اقتصاد دان است و بسیار دقیق سخن می گوید و آلوده به هیچ اتهام مالی نیست.

با این مقدمه بخوانید تازه ترین اظهار نظرش درباره اوضاع امروز مملکت، روحانیت و آن منشور برادری که آقای خمینی در اواخر عمر خود نوشت و منتشر کرد و پس از فوت او، آن را بایگانی کردند را:

این منشور راه و روش همزیستی و همکاری درون جمهوری اسلامی ایران برای بهروزی کشور و انقلاب اسلامی است. با کمال تأسف در حوزه به آن اهتمام نشده و بدون تعارف باید بگوییم که فاصله بسیار زیادی در رفتار با یکدیگر داریم. قرار بوده کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه بخشی از این خلأ را پر کنند که نشده است. در سطح سیاست ورزی هم همین طور بوده ایم. با کمال تأسف باید بگویم دستگاه‌ها و اشخاصی که مدام مشغول فاصله گرفتن از هدف منشور هستند و نفرت پراکنی و عداوت را عملا ترویج می‌کنند، بر اهداف این مسأله غلبه کرده اند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 7 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: