ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آبان  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آنها هم از آخور می خورند و هم از توبره

"کتائب" و "اهل حق" دو عامل

ترور نا موفق الکاظمی

 
 
 
 
 

 

ترور ناکام نخست وزیر عراق "الکاظمی" در حمله پهپادی به خانه اش، روابط ایران و عراق را تیره تر از گذشته کرد. از همان ابتدا این اقدام تروریستی که با سه پهپاد انجام شد به حساب گروه های شبه نظامی وابسته به سپاه قدس نوشته شد و به همین دلیل نیز، سردار قاآنی شتابزده خود را به بغداد رساند و با نخست وزیر و رئیس جمهور آن کشور دیدار کرد که گفتگوهای این دیدارها منتشر نشده است. در ایران، بار دیگر کیهان خود را جلو انداخت و اسرائیل و امریکا را عامل ترور اعلام کرد. اگر این روزنامه می نوشت آمر ترور امریکا و اسرائیل بوده اند شاید بخشی از حقیقت را گفته بود زیرا بخش دوم آن که مربوط به عاملین است باز می گردد به نفوذ اسرائیل و امریکا در گروه های شبه نظامی وابسته به ایران. گروه هائی که هم از آخور می خورند و هم از توبره. هم از ایران پول می گیرند و هم از اسرائیل.

در باره  همین ترور روسیاالیوم نوشت: دستگاه های امنیتی عراق روز دوشنبه سه نفر را در ارتباط با ترور «مصطفی الکاظمی» شناسایی و دستگیر کرده اند.

رویترز هم نوشت: پهپادهایی که در حمله به اقامتگاه نخست‌وزیر عراق از آنها استفاده شده‌اند، ساخت ایران هستند و دو گروه "کتائب حزب‌الله" و "عصائب اهل حق" در این ترور نقش داشته‌اند

این ترور، در ارتباط است با نتیجه انتخابات پارلمانی عراق که در آن حشد الشعبی و زیر مجموعه های آن شکست سختی را در آن متحمل شدند و اکنون با تظاهرات خیابانی و اقدامات تروریستی که شاید با ماجراجوئی های دیگری نیز همراه شود نمی خواهند این نتیجه را بپذیرند و طبیعی است که اسرائیل هم آتش بیار معرکه باشد و با بشود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: