ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 آبان  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هشدار فرشاد مومنی به ابراهیم رئیسی

زیر فشار مافیاها مبادا

قیمت های کلیدی را دستکاری کنید!

 
 
 

 

 

فرشاد مومنی، اقتصاد دانی که از یاران میرحسین  موسوی بوده، در تازه ترین اظهار نظر و هشدار نسبت به تصمیمات عجولانه و غیر کارشناسانه تیم اقتصادی دولت رئیسی گفته است:

« شاهد علائمی در دولت و مجلس هستیم که نشان دهنده زمینه سازی های خطرناک برای برهم زدن امکان شکل گیری یک برنامه توسعه با کیفیت و راهگشاست. یک نمونه بسیار بدیهی و پرشمار تجربه شده در این زمینه ماجرای دستکاری قیمت های کلیدی است. مدتی است با تکیه بر دروغ و جوسازی مافیاهای رسانه ای بساطی راه انداخته اند که قیمت ارز پایه کالاهای اساسی، حامل های انرژی و مابقی کالاها و خدماتی که توسط دولت عرضه می شود را بالا ببرند. مدیریت اقتصادی کشور جرات کند و قبل از ابلاغ چنین تصمیمات مشکوکی در مناظرات کارشناسی حضور پیدا کند.

من مسئولان وزارت اقتصاد، بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه را دعوت به مناظره می کنم. اگر واقعا در سیاست های تورم زا ذینفع نیستید بیایید تا باهم بحث کنیم.

مبنای سخنان من در این مناظره گزارش های رسمی منتشر شده است. من به آقای رییس جمهور که در امور اقتصادی به عنوان یک تازه کار با تیمی فاقد کفایت بایسته، کار را جلو می برند هشدار می دهم که شما را می ترسانند از اینکه دولت پول ندارد و اگر سر ماه نتوانید حقوق کارمندهایت را بدهی آبرویت خواهد رفت. شما را به گفتگو دعوت می کنم تا نشان دهم بر اساس گزارشات پرشمار بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مسئله پولدار شدن از طریق شوک ارزی و شوک به حامل انرژی یک توهم فاجعه ساز است.»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: