ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 آبان  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 24 آبان

روی دیگر سکه حمایت

چاپلوسانه کیهان از رئیسی

 
 
 

 

 

روزنامه کیهان در شماره روز گذشته خود مدعی شد که «اگر ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور نبود در حمله سایبری به پمپ بنزین‌ها مملکت دچار فاجعه و بلوا می‌شد!

اگر رئیسی رئیس جمهور نبود هرگز در ١٠٠ روز ٩ سفر استانی انجام نمی شد و محرومین خوزستانی و سیستانی و خراسان جنوبی نمی‌توانستند بی‌واسطه گلایه‌ها و درددل‌هایشان را با رئیس‌جمهور در میان بگذارند. اگر مدیریت پشت میزنشینی در این دولت استمرار داشت، به احتمال قوی در ماجرای حمله سایبری سه هفته پیش به سامانه سوخت، کشور دچار فاجعه و بلوایی می‌شد که نتایجش نامعلوم بود. در حالی که مدیریت میدانی دولت سیزدهم سبب شد این حمله در همان ساعات اولیه از دستیابی به اهدافش ناکام مانده و جریان سوخت رسانی پس از مدت کوتاهی به روند عادی‌اش بازگردد.»

در این یاداشت چاپلوسانه نکاتی وجود دارد که باید روی آن نورافکن انداخت و روی دیگر سکه را خواند. نخست این که چون دولت، دولت مورد حمایت کامل سپاه و نهادهای امنیتی پنهان از افکار عمومی بود، درجریان قطع بنزین در پمپ بنزین ها، اوباش و لباس شخصی ها فورا و با  استفاده از موقعیت پیش آمده، علیه دولت روحانی نریختند به خیابان برای آتش زدن مغازه ها و سپس سرکوب مردم معترض. نکته دوم، این که همین یاداشت می گوید که دولت رئیسی دولت میدانی است. همان میدانی که ظریف در مصاحبه جنجالی اش در آستانه انتخابات 1400 به آن اشاره کرد و گفت که سیاست منطقه ای جمهوری اسلامی از دست وزارت خارجه خارج است و دردست سپاه و بویژه سپاه قدس است. مدیریت میدانی که کیهان به آن اشاره می کند، جز این نیست که دولت رئیسی دولت سپاه است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 نوامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: