ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

7 مهر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ادعاهای، منبری درس خارج رهبر درباره کرونا

سوء تفاهم کوچکی که

نیم میلیون ایرانی را کشت!

 
 
 

 

 

پناهیان از منبری های بیت رهبری که معمولا در مراسم مذهبی که در بیت رهبری برپا می شود او نیز مانند برخی مداحان، پای ثابت منبر است. مثل حسین شریعتمداری، او هم فکر می کند کلاهک اتمی پستانک بچه شیر خوار است و موشک کروز هم شیشه شیر بچه که اگر آن پستانک سر این شیشه شیر سوار شود امثال او برای همیشه می توانند شیر بخورند. بسیار بعید است که این خوش خیالی را رهبر جمهوری اسلامی و عقلای بیت رهبری و حتی عقلای نظامی در سر داشته باشند. آنها خوب می دانند که حداکثر دستآوردی که میتوانند داشته باشند و برای آن تلاش می کنند رسیدن به سطحی از غنی سازی است که بتواند ایران را هم عضو باشگاه اتمی جهان کند.

حجت الاسلام پناهیان که گفته می شود از شاگردان درس خارج رهبر هم هست، همچنان بر همان نظر است که رهبر جمهوری اسلامی در نخستین اظهار نظرش در باره "کرونا" کرد و آن را توطئه ای دانست که علیه شیعیان در امریکا درست شده است. بحث این نیست که ویروس کرونا در کجا درست شد و یا نشد، این مسئله ای است که برای آیندگان روشن خواهد شد، اما فعلا بحث بر سر کشتاری است که کووید 19 در جهان به بار آورده و در ایران نیز نزدیک به نیم میلیون ایرانی قربانی آن شدند. آقای پناهیان پا روی قبرهای دسته جمعی و دو نفره و تک نفره این قربانیان در ایران گذشته و  درشب اربعین از بالای منبر گفته است: كل كرونا سوتفاهم است، علايمش هم موجود است. (لابد زیر عمامه ایشان است آن علائم!)

او اضافه کرد: «من امیدوارم کما اینکه برخی علایمش موجود است کل ماجرای کرونا یک‌ سوتفاهم بزرگ باشد.! البته آنهایی که کل افکار عمومی جهان را اداره می کنند، چقدر هوشمندانه تدبیر کردند که توانستند چنین اشتباه بزرگی را جا بیندازند.»

(اشتباهی که اگر ایشان در صف نخست دریافت واکسن کرونا، آن هم از نوع امریکائی و انگلیسی آن نبود تا الان در کنار روح الله حسینیان در بهشت زهرا خوابیده بود!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 سپتامبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: