ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 مهر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 11 مهر

نفوذی های اسرائیل

در میان روحانیون ج. اسلامی 
 
 

 

 

در آغاز جنگ قره باغ چهار نماینده ولی فقیه در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و زنجان با صدور بیانیه‌ای، دراین جنگ به طرفداری از ترکیه و آذربایجان برخاستند که برای ایران بسیار خسارت‌ بار شد.

آیت‌الله‌ها محمدعلی آل‌هاشم، حسن عاملی، علی خاتمی و مهدی قریشی با شهید خطاب کردن کشته‌های آذری گفتند هیچ تردیدی در تعلق قره‌باغ به آذربایجان و لزوم بازگشت این اراضی به آذربایجان، کشور اهل‌بیت نیست و دولت آذربایجان در بازپس‌گیری این اراضی کاملاً قانونی و شرعی عمل کرده است.

اگر مملکت حساب و کتاب داشت، امروز و همزمان با مانور مشترک ترکیه و آذربایجان و پاکستان از یکسو و مانور نظامی ارتش و سپاه پاسداران از سوی دیگر و در دو سوی مرز مشترک با آذربایجان، از این چهار نماینده ولی فقیه باید سئوال می شد: "شما که هر هفته دستورالعمل خطبه نماز جمعه از شورای ائمه جمعه در تهران دریافت می کنید، با توصیه و راهنمائی چه نهادی با یکدیگر جلسه مشترک تشکیل داده و آن اطلاعیه را صادر کردید؟ جنگ قره باغ به شماها چه مربوط بود؟ پس از آن اطلاعیه، چه دست هائی در شهرهای آذربایجان تظاهرات به سود آذربایجان و ترکیه و علیه ارمنستان راه اندازی کرد؟ پرچم های ترکیه را چه کسانی به دست تظاهر کنندگان داد؟ جمعیت را چه نهادهائی به مرز بردند تا به سود نیروهای نظامی آذربایجان و ترکیه شعار بدهند و از آنها حمایت کنند؟

شبکه های نفوذی، تنها در تاسیسات اتمی و امنیتی جمهوری اسلامی راه نیفتاده است، در میان امام جمعه ها، در شورای ائمه جمعه و بسیاری از نهادهای دیگر نیز آن نفوذی ها حضور دارند بصورت خزنده عمل می کنند و کشور را به پرتگاه می برند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت  3 اکتبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: