ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

24 مهر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عنوان اول پیک نت 24 مهر

همه، برای پس از رهبر

صابون به دل زده اند!

 
 
 

 

 همه آنها که می خواهند خود را برای دوران پس از رهبر جمهوری اسلامی ذخیره کنند، از هر گونه اظهار نظر صریح درباره مسائل اجتماعی، سیاست خارجی، حتی اموری که مربوط به حوزه مسئولیت خود آنهاست پرهیز می کنند. حتی فلان سخنگوی فلان وزارتخانه! حسن روحانی در 6 ماه پایانی دوره ریاست جمهوری اش دقیقا از همین روشن استفاده می کرد و معمولا تنها در جلسات ستاد کرونا و یا هیات دولت ظاهر شده و حرف های کلی می زد و رهنمودهائی میداد که به هیچ کجا بر نمی خورد. این روش را قالیباف در مجلس دنبال کرد و بسیاری از اوقات اداره مجلس را به نواب رئیس داده و خودش غیب می شود و گاهی که سخنرانی میکند، حرف هائی می زند که برای امروز و مشکلاتی که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند نه آب می شود نه نان! بقیه مجلسی ها هم که تکلیفشان روشن است. پیشنماز که قالیباف باشد، تکلیف نمازگزاران هم روشن است. صادق لاریجانی که از شورای نگهبان استعفای اعتراضی داده، اصلا حرفی نمی زند تا در همین موقعیتی که هست تا پس از دوران علی خامنه ای باقی بماند. یعنی ریاست مجمع مصلحت. در این زمینه ابراهیم رئیسی گوی سبقت را از بقیه ربوده است. از ابتدای بدست گرفتن سکان ریاست جمهوری، حتی یک مورد از مسائل حاد و گریبانگیر مردم را پیدا نمی کنید که رئیسی درباره آن با صراحت (البته اگر اطلاعات و آگاهی داشته باشد) سخن گفته باشد. از زندان و دستگیری ها و قتل در سلول ها بگیرید تا برسید به اعتراضات و تظاهرات معلمان و کارگران که او ماست در دهان گرفته و بجای پرداختن به آنها بخوانید که همین دیروز چه اظهار نظرهائی کرده است:

رئیسی: دست دلالان را از بازار نهاده های دامی قطع می کنیم

رئیسی: به مدیر در میدان نیاز داریم

رئیسی: هیچگونه فساد اداری و اقتصادی قابل تحمل نیست

او که خوب فهمیده باید مرتب بادمجان دور بشقاب رهبر بچیند، دیروز گفته با ایشان دیدار داشتم و گفتم اوضاع خوب است و رو به ترقی هستیم و مقام رهبری هم با خوشحالی فرمودند من هم همین یقین را دارم.

گوئی در سراسر ایران "نه خانی آمده و نه خانی رفته". نه اعتصابی در مملکت هست و نه اعتراضی، نه تظاهراتی و نه فقری، نه گرانی و نه گرسنگی، نه نفرتی از مقامات و روحانیون و نه بی اعتمادی به حکومت.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 16 اکتبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: