ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 مهر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عضو شورای نگبهان: کرونا و تحریم نعمت است

ایشان را بدهید دست مردم

تا مردم"نعمت" را نشانش بدهند!

 
 
 

 

 

ایشان آیت الله محمدرضا مدرسی است. یکی از شش فقیه شورای نگهبان که برای مردم نماینده مجلس و رئیس جمهور انتخاب می کند و با رای اقلیت مردم بر مسند نمایندگی مجلس و صندلی ریاست جمهوری می نشاند.

آیت الله مدرسی با خبرگزاری بی نیاز از معرفی "فارس"، که وابسته به سپاه است گفتگو کرده و گفته  است: «کرونا یک بلاست اما همانگونه که تحریم به عنوان یک بلا موجب رشد و کمال ایران شده، در صورت برخورد صحیح با کرونا می‌توان این بلا را هم به نعمت تبدیل کرد."

آمار غیر رسمی نشان میدهد که کرونا تاکنون جان نیم میلیون ایرانی را گرفته و به گفته مقامات، تلفات کرونا درایران بیشتر از تلفات جنگ 8 ساله با عراق بوده است. این "نعمت" اول.

اما برای دیدن نعمت دوم دست این حاج آقا را باید گرفت و برد در یکی از محلات پر جمعیت تهران و یا هر شهر بزرگ ایران و به مردم گفت خودتان تکلیف نعمتی که امثال ایشان از آن دفاع می کند را روشن کنید. بعید است تکه گوشتی از تنش بر زمین بماند!

اینها کسانی اند که رهبر جمهوری اسلامی بعنوان فقیه می فرستد به شورای نگهبان تا هم اعضای مجلس خبرگان را تائید صلاحیت کنند و هم نمایندگان مجلس و هم رئیس جمهور را. صدیقی نیز از همین قماش روحانیون است که رهبر امام جمعه تهرانش کرده است تا خواب های مالیخولیائی خود را در نماز جمعه ها تعریف کند. امام جمعه ای که باید سپردش بدست روانکاوها تا اگر معالجه نمی شود، راهی تیمارستانش کنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 اکتبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: