ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 مهر  1400

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بازار لوازم خانگی در انحصار کره جنوبی

فتوای شرعی رهبر را گذاشته اند

در کوزه و سودش را در جیب!

 
 
 

 

احکام حکومتی و اعلام ممنوعیت های رهبر جمهوری اسلامی که حالا شده احکام "شرعی" تبدیل شده به حرف هائی که باد هواست. مثل نام هائی که هر نوروز برای سال جدید اعلام می کرد و هیچ بازتابی در جامعه نداشت. آنجائی هم که ریش دوست گیر می افتد، به فاجعه کرونا و وارد نشدن واکسن و کشتار مردم ختم می شود.

آخرین فتوای شرعی او حرام اعلام کردن واردات لوازم خانگی به امید معامله با کره جنوبی و در آوردن 7 میلیارد دلار پول بلوکه شده ایران بود که آن هم نه تنها پول نشد، بلکه به دردسرهای  داخل کشور اضافه شد.

بازار لوازم خانگی ایران همچنان در قبضه لوازم خانگی کره ایست که گفته می شود قاچاقی وارد ایران می شود. یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، جارو برقی و ... سوزن نیست که در جیب بگذارند و از مرز رد شوند و یا بروند برای اربعین به کربلا و یک یخچال بگذارند روی کولشان و بیآورند ایران. بنابراین، این قاچاقی که از آن یاد می شود جز از داخل خود حکومت و از طریق بنادر ایران ممکن نیست. یعنی فتوای شرعی رهبر را گذاشته اند در کوزه و آبش را میخورند.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی گفته است:

"از طریق قاچاق حدود ۳۵ درصد بازار را در اختیار گرفته‌اند و با هزینه‌های پایین و بدون پرداخت مالیات و عوارض محصولات خود را در بازار ایران به فروش می‌گذارند. مشکلات ما در حوزه قاچاق ارائه مجوزهای قانونی واردات مثل ته لنجی‌ها، پیله وری، بازارچه‌های مرزی، بخشی از مناطق آزاد و موارد از این قبیل است."


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 اکتبر 2021

 
 

اشتراک گذاری: